  • 101. Data: 2017-03-18 20:41:54
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-03-18 11:32, Janusz wrote:
    (ciach)
    > No nie? :) ja pamiętam start z elektroniką to sie dane tranzystorów
    > szukało po katalogach jak w ogóle był dostępny a komputery w latach '80
    > to w ogóle, pamietam jak do firmy przywiezli pierwszego pc-ta,
    > bursztynowy ekran, dos, i co to w lini napisać? ;)

    "Nieco" później te monitory (no większość) posiadły charakterystyczne
    wypalenie:

    http://www.futrega.org/digger/

    Włodek

  • 102. Data: 2017-03-18 20:45:04
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-03-17 09:01, Cezary Grądys wrote:
    (ciap)

    > choćby saletrę z cukrem
    > wymieszać.

    Karbid!

    Znaczące jest że temat juz się niegdyś przewinął.

    Włodek

  • 103. Data: 2017-03-18 20:51:38
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 17 Mar 2017 09:25:23 +0100, Marek napisał(a):

    > Ktoś w komentarzu opowiedział anegdotę o serwisancie telewizorów. W
    > sklepie elektronicznym usłyszałem podobną rozmowę. Serwisant tv
    > skarżył się znajomemu, że przestał ograniać serwisowanie telewizorów
    > gdzieś w okolicach czasu gdy ze scalonych stały się komputerowe.
    > Teraz hoduje pomidory....

    Takie czasy, że teraz serwisant do telewizora przychodzi z... pendrivem
    z najnowszym firmware.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 104. Data: 2017-03-18 21:30:37
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:58cd8d7f$0$5147$65785112@news.neostrada.pl...
    > "Nieco" później te monitory (no większość) posiadły charakterystyczne
    > wypalenie:
    >
    > http://www.futrega.org/digger/

    Grałem w to już 26 lat temu... :)

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz

  • 105. Data: 2017-03-18 21:42:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Mar 2017 00:17:55 +0100, Waldek napisał(a):

    > Godzin ? Wymiana kranu ? - LOL
    > No chyba że połączona z wyjazdem do marketu po "żabki"
    > albo klucz ... 32mm ? bo nie pamietam dokladnie ;)

    No wlasnie - nie masz klucza. A jak pojdziesz po zabke, to uszkodzisz
    chromowanie.

    http://bez-wypadkowe.net/showthread.php/203-Wymiana-
    oleju-kobieta-v.-m%C4%99%C5%BCczyzna.

    J.

  • 106. Data: 2017-03-18 22:01:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Janusz"

> [...]
    > to w ogóle, pamietam jak do firmy przywiezli pierwszego pc-ta,
    > bursztynowy ekran, dos, i co to w lini napisać? ;)

    Lepszy format c:
    :)
    bo dysk twardy już był.
    ---
    W latach 80-tych ?

  • 107. Data: 2017-03-18 22:07:31
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2017-03-18 o 20:32, J.F. pisze:

    > Te sa ... straszniejsze
    > https://www.youtube.com/watch?v=wNBc8xIht-U

    Ta... cegła waży kilo i pół cegły - ile waży cegła ;)

    A z takich "xtreme" -LOL- to pamietam ... hmmm
    Leci stado gesi - baca mówi oj chyba was leci se 100
    a na to jedna gęś - gdyby nas leciało 2x tyle, pół tyle, ćwierć tyle
    i jeszcze 1 gęś - to by nas było 100 ;)

    Pozdro

  • 108. Data: 2017-03-18 22:33:00
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Te sa ... straszniejsze
    > https://www.youtube.com/watch?v=wNBc8xIht-U
    > https://www.youtube.com/watch?v=TiaP_v28wQU

    Ja aż się zastanawiałem, czy to nie było ustawione, bo tak absurdalne i
    osobliwe, że po prostu, surrealistyczne, jak obrazy Picassa, czy Salvadora
    Dalego...
    Może dlatego, że OIMW, w klasach 1-6, nie ma straszaka, że za pałę na
    świadectwie, nie przejdzie się do następnej klasy...? O ile to jeszcze
    jest...

    > Ale ...
    > https://www.youtube.com/watch?v=twDA-VsoatE

    Też cienkie, ale chociaż były "przebłyski geniuszu".

  • 109. Data: 2017-03-18 23:07:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Mar 2017 22:33:00 +0100, HF5BS napisał(a):

    > Ja aż się zastanawiałem, czy to nie było ustawione, bo tak absurdalne i
    > osobliwe, że po prostu, surrealistyczne, jak obrazy Picassa, czy Salvadora
    > Dalego...

    Ja tez.
    Bo z drugiej strony - sa tez podsumowania tych egzaminow, i mlodziezy
    ogolnie dosc dobrze idzie.

    > Też cienkie, ale chociaż były "przebłyski geniuszu".

    Widac, ze cos tam umieja.
    No coz, widac doceniaja mozliwosc pracy na zmywaku w Londynie :-)

    J.

  • 110. Data: 2017-03-18 23:28:32
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Widac, ze cos tam umieja.
    > No coz, widac doceniaja mozliwosc pracy na zmywaku w Londynie :-)

    Jak w stylu - Jakie znasz komendy języka programowania? - Lewo, prawo, góra,
    dół, fajer... Tylko, że jakoś nas tam nie bardzo teraz chcą... Już nie
    wnikam, że smagli tam przyjdą za nas... Ale to już na p.s.polityka, więc tu
    urwę.