  • 1. Data: 2011-05-17 08:18:27
    Temat: Poszukuję dobrego, sprawdzonego CMS'a.
    Od: Hawk Eye <h...@g...com>

    Witam!

    Szukam dobrego, sprawdzonego z duża ilością modułów systemu
    portalowego. Oczywiście w języku polskim.
    Wiem, że to za bardzo ogólnikowo trochę, ale muszę 'na szybko'
    stworzyć portal, a znane mi dotychczasowe systemy portalowe nie
    spęłniają moich oczekiwań (joomla, drupal, wordpress).

    Oczekuję min (prócz podstawowych zdań tj. newsy, rejestracja
    użytkowników itd):
    - możliwość tworzenia osobnych blogów dla użytkowników portalu
    - możliwość zrobienia tzw. rynku pracy (oferty pracy, umieszczanie
    swojego CV)
    - możliwość zrobienia bazy firm (wizytówka firmy, zdjęcia, informacje
    itd)

    To tak na szybko, pewnie jeszcze 'w praniu' wyjdą inne
    zapotrzebowania.

    Możecie coś polecić? Może być płatny, a w sumie najlepiej by było
    jakby był płatny z możliwością indywidualnego tworzenia
    niestandardowych modułów. Chociaż może i być darmowy :)

    Pozdrowienia,

  • 2. Data: 2011-05-17 08:33:00
    Temat: Re: Poszukuję dobrego, sprawdzonego CMS'a.
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Tue, 17 May 2011 01:18:27 -0700 (PDT), Hawk Eye wrote:

> [...]
    > jakby był płatny z możliwością indywidualnego tworzenia
    > niestandardowych modułów. Chociaż może i być darmowy :)

    Ale nie napisałeś jaki jest Twój poziom zaawansowania, bo w sumie to co
    opisałeś można zrobić w każdym systemie, który Ci nie spasował albo też w
    żadnym z nich, w zależności od Twoich wymagań. Te "moduły" mają być
    tworzone jakimś kreatorkiem? Bo jeśli nie chcesz wynajmować deweloperów do
    takiego zadania to będzie ciężko, przynajmniej jeśli chcesz taki serwis
    postawić z głową, tzn. nie tak byle działał ale by miało to sens w
    kontekście dalszego rozwoju. W jak dużą rzecz mierzysz? Czy np. baza firm i
    "rynek pracy" mają być obsługiwane przez użytkowników.

    No i jak "szybko"? Tydzień? Dwa miesiące?

    --
    M.G.

  • 3. Data: 2011-05-17 10:40:53
    Od: Hawk Eye <h...@g...com>

    On 17 Maj, 10:33, "M.G." <k...@t...zna> wrote:
> [...]
    > kontekście dalszego rozwoju. W jak dużą rzecz mierzysz? Czy np. baza firm i
    > "rynek pracy" mają być obsługiwane przez użytkowników.
    Tak, mają być też obsługiwane przez użytkowników, mogą dodawać swoje
    firmy, swoje oferty pracy i takie tam. Generalnie dość dobrze poruszam
    się w mi znanych CMS'ach, znam też php, można powiedzieć na średnim
    poziomie, ale tu chodzi o czas i gotowe narzędzie z którego będzie
    można później skorzystać aby utworzyć inny serwis, przez np. osobę o
    mały stopniu zaawansowania. Myślę także nad komercyjnym rozwiązaniem,
    żeby w razie przekazania komuś tego nie musieć siedzieć na słuchawce i
    tłumaczyć dlaczego dany moduł nie działa, bo prawdopodobnie ja tylko
    'postawię' ten serwis, resztę będzie obsługiwała inna osoba.

    > No i jak "szybko"? Tydzień? Dwa miesiące?
    Około miesiąca. Do połowy czerwca.

  • 4. Data: 2011-05-17 12:46:26
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Tue, 17 May 2011 01:18:27 -0700, Hawk Eye wrote:

    > dotychczasowe systemy
    > portalowe nie spęłniają moich oczekiwań (joomla, drupal, wordpress).

    jesli one nie spelnily wymaganych przez ciebie oczekiwan, to sie raczej
    boje ze nic nie spelni :| bo we wszystkich zrobisz to, co chcesz (pytanie
    tylko czy umiesz, ewentualnie czy potrafisz czytac dokumentacje)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 5. Data: 2011-05-17 16:37:01
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 17 May 2011 01:18:27 -0700 (PDT), Hawk Eye napisał(a):

> [...]
    > stworzyć portal, a znane mi dotychczasowe systemy portalowe nie
    > spęłniają moich oczekiwań (joomla, drupal, wordpress).

    Jeśli te nie dały rady, to myślę że musisz zatrudnić dobrego programistę,
    albo jakiś zespół, który stworzy Ci to czego potrzebujesz (albo zmodyfikuje
    odpowiednio któryś z powyższych).

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2011-05-18 07:54:38
    Od: beherit <b...@g...com>

    W dniu 2011-05-17 10:18, Hawk Eye pisze:

    > spęłniają moich oczekiwań (joomla, drupal, wordpress).

    Konkretnie czego nie masz w drupalu? IMHo można w nim zrobić wszystko.

    Pozdr,
    p.
    /robię w: www.teleit.pl

  • 7. Data: 2011-06-23 16:54:12
    Od: "ChrissP." <k...@-...poczta.onet.-tnij-.pl>

    Hawk Eye wrote:

> [...]
    > jakby był płatny z możliwością indywidualnego tworzenia
    > niestandardowych modułów. Chociaż może i być darmowy :)

    Joomla + Sobi + Community Builder

    Masz tam wszystko (i wiele więcej). Do postawienia w 10 minut,
    konfiguracja i dostosowanie następna godzinka. Wygląd to kwestia
    wybrania (i kupienia) jednego -nastu tysięcy szablonów...

    Krzysztof
    Najczestsze klamstwo w internecie? "Szukalem, nie znalazlem..."