  • 1. Data: 2011-05-09 10:21:44
    Temat: wyskakujące okienka
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    Co takiego (technologicznie) jest trudnego w zablokowaniu wyskakujących
    okienek, że np. firefox w wersji 4 pomimo zaznaczonej opcji "zablokuj
    wyskakujące okienka" przepuszcza popupy jak sito?

  • 2. Data: 2011-05-09 13:45:15
    Temat: Re: wyskakujące okienka
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    maj roku pamiętnego 2011, prawdopodobnie 09. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) mokpl:

    > Co takiego (technologicznie) jest trudnego w zablokowaniu
    > wyskakujących okienek, że np. firefox w wersji 4 pomimo zaznaczonej
    > opcji "zablokuj wyskakujące okienka" przepuszcza popupy jak sito?

    A jakie konkretnie wyskakujące okienka masz na myśli?
    Bo np. ten efekt:
    http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/
    (kliknij na dowolny obrazek) wizualnie bardzo przypomina wyskakujące
    okienko, ale od strony technicznej jest zupełnie inaczej rozwiązany.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2011-05-09 15:00:38
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-05-09 15:45, Mirosław Zalewski pisze:

> [...]
    > (kliknij na dowolny obrazek) wizualnie bardzo przypomina wyskakujące
    > okienko, ale od strony technicznej jest zupełnie inaczej rozwiązany.

    Ten to nie.
    Ale np. taki jak ten (przy zamykaniu) - w sumie to nie wiem, czy to nowe
    okienko przeglądarki, czy jakieś specyficzne dla komunikatów (i nie
    wiem, czy dobrze, że to linkuję).

    http://www.popupdomination.com/new/

    Wydaje mi się, że pełnoprawne (nowe okno w przeglądarce + treść html)
    okienka też spotkałem (mimo blokady w firefox), tylko nie mam przykładów
    pod ręką - pewnie jakieś warez albo xxx.

  • 4. Data: 2011-05-09 15:07:10
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Mon, 09 May 2011 17:00:38 +0200, mokpl wrote:

> [...]
    > okienka też spotkałem (mimo blokady w firefox), tylko nie mam przykładów
    > pod ręką - pewnie jakieś warez albo xxx.

    To technicznie nie jest popup w sensie okna z dokumentem :-) To jest "alert
    box" wywoływany javascriptową funkcją "alert", której nie dotyczą
    ustawienia popupów.

    --
    Michał Gancarski