  • 1. Data: 2021-01-05 12:12:57
    Temat: Potrzebny scalak, gdzie szukać źródła?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Potrzebuję scalak STR6052S (regulator impulsowy). W TME nie mają a jakoś
    nie pamiętam gdzie jeszcze by można pytać. Dawno nic elektronicznego
    nie kupowałem :) Ktoś podpowie sklep wysyłkowy? (Oprócz chińczyka :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 2. Data: 2021-01-05 12:34:19
    Temat: Re: Potrzebny scalak, gdzie szukać źródła?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Potrzebuję scalak STR6052S (regulator impulsowy). W TME nie mają a jakoś
    > nie pamiętam gdzie jeszcze by można pytać. Dawno nic elektronicznego
    > nie kupowałem :) Ktoś podpowie sklep wysyłkowy? (Oprócz chińczyka :)

    Tego nigdzie nie potrafię znaleźć.
    A może chodzi Ci o STRW6052S?
    Tegop to przynajmniej jakieś ślady daje się znaleźć (Digi-Key - stan
    magazynu 0).

    Nigdy nie robiłem DCDC z sieci więc nie potrafię łatwo zauważyć co
    takiego ten scalak ma w sobie, że 'ten i tylko ten'?
    P.G.

  • 3. Data: 2021-01-05 12:54:33
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 05/01/2021 11:34, Piotr Gałka wrote:

    > Tego nigdzie nie potrafię znaleźć.
    > A może chodzi Ci o STRW6052S?

    te są także na allegro i na ebay

  • 4. Data: 2021-01-05 13:17:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2021 12:34:19 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > A może chodzi Ci o STRW6052S?

    Tak, rzeczywiście, nie wypatrzyłem tego W bo scalak deko wystrzelony :)
    Jak popatrzyłem przez lupę to widać W.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2021-01-05 14:08:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2021 12:34:19 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > A może chodzi Ci o STRW6052S?

    Tak, rzeczywiście, nie wypatrzyłem tego W bo scalak deko wystrzelony :)
    Jak popatrzyłem przez lupę to widać W.

    PS. Nie musi być rzecz jasna dokładnie ten scalak, może być zamiennik.
    Ale wolałbym żeby dosyć dokładny, bo nie mam z przetwornicami
    wystarczającego doświadczenia.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 6. Data: 2021-01-05 17:19:14
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > PS. Nie musi być rzecz jasna dokładnie ten scalak, może być zamiennik.
    > Ale wolałbym żeby dosyć dokładny, bo nie mam z przetwornicami
    > wystarczającego doświadczenia.

    Jeśli coś naprawiasz a nie robisz od nowa to zapewne 'ten i tylko ten'.
    P.G.

  • 7. Data: 2021-01-05 23:37:16
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Jeśli coś naprawiasz a nie robisz od nowa to zapewne 'ten i tylko ten'.

    Na świecie są małe ilości https://www.findchips.com/search/STRW6052S
    Wojtek

  • 8. Data: 2021-01-06 09:43:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2021 23:37:16 +0100, wowa napisał(a):

    > Na świecie są małe ilości https://www.findchips.com/search/STRW6052S
    > Wojtek

    Zamówiłem wszystkie potrzebne detale u Lewandowskich ale te scalaki były
    też w paru innych sklepach w Polsce, choć nie w TME ani u Mousera.
    --
    Jacek
    -I hate haters-