  • 1. Data: 2021-01-02 19:37:10
    Temat: Woreczki strunowe ESD z TME
    Od: Adam <b...@p...pl>

    Cześć!

    Poszukuję źródła do zakupu woreczków strunowych ESD (różowych) o szerokości
    9,5 cm i długości 18 cm. W tego typu opakowania TME pakowało standardowo
    drobnicę do wysyłki. Spisują się one u mnie bardzo dobrze (bo są bardziej
    wytrzymałe od zwykłych torebek strunowych, jakie można kupić w paczkach po
    100 sztuk) jako opakowania na prowiant (suche mieszanki wymagające tylko
    zalania wrzątkiem po przesypaniu do naczynia) podczas wyjazdów
    turystycznych :) A może ktoś miałby większą kolekcję tych woreczków i
    chciałby mi je odstąpić? Uprzedzając pytania, w TME ich oczywiście nie mają
    w ofercie.

    www.kolejnafoto.pl

    Avast.

  • 2. Data: 2021-01-02 21:15:25
    Temat: Re: Woreczki strunowe ESD z TME
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-01-02 o 19:37, Adam pisze:
> [...]
    > turystycznych :) A może ktoś miałby większą kolekcję tych woreczków i
    > chciałby mi je odstąpić? Uprzedzając pytania, w TME ich oczywiście nie mają

    tu masz różne.
    Między innymi bardzo zbliżone 100/200.
    I maja atest spożywczy.

    http://www.antistat-esd.pl/opakowania-torebki-esd/

  • 3. Data: 2021-01-02 22:50:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > turystycznych :) A może ktoś miałby większą kolekcję tych woreczków i
    > chciałby mi je odstąpić? Uprzedzając pytania, w TME ich oczywiście nie mają

    mam tego całą torbę - ze 2 albo 3 kg.

    Tyle, że oczywiście są z naklejkami po częściach. Zdarzają się też
    większe rozmiary, ale w mniejszej ilości.
    Kolekcja zbierana parę lat - wyrzucić szkoda, a zrobić z tym nie mam co
    więc chętnie się pozbędę.

    Mogę ci to wysłać na paczkomat tylko mi podaj na jaki i swój telefon
    oczywiście ( pisz na sundayman(maupa)poczta.onet.pl )

  • 4. Data: 2021-01-02 23:59:02
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

> [...]
    > turystycznych :) A może ktoś miałby większą kolekcję tych woreczków i
    > chciałby mi je odstąpić? Uprzedzając pytania, w TME ich oczywiście nie mają

    Ale co ma odróżniać te torebki których szukasz od tych które są
    oferowane przez TME?

    Pozdrawiam

    DD

  • 5. Data: 2021-01-03 10:33:43
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    sundayman wrote:

    > Kolekcja zbierana parę lat - wyrzucić szkoda, a zrobić z tym nie mam co
    > więc chętnie się pozbędę.

    A po co Ty to zbierasz?

    BadWorm: a nie lepiej kupić te metalizowane strunówki? Też się świetnie
    sprawdzają.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 6. Data: 2021-01-03 14:21:44
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A po co Ty to zbierasz?

    bo każdy szanujący się elektronik zawodowy lub amator ma pełny
    dwudziestostopowy kontener przydasi :)))

  • 7. Data: 2021-01-03 14:53:34
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Adam pisze:
    > Cześć!

    Ano cześć.
    A może inaczej, kupić/zrobić zgrzewareczkę do worków foliowych i
    poporcjować sobie na drobniejsze - jadnorazowe porcje? Na wszelki
    wypadek zabrać ze 2 woreczki strunowe jak by się okazało, że jednak cała
    porcja "nie wchodzi" - żeby było do czego przepakować. Od biedy w domu
    można lutownicą woreczki pozamykać. Jak się wprawy nabierze, to całkiem
    łatwo o trwale wychodzi.

    Miłego.
    Irek.N.

    ps. jak będziesz chciał zrobić, to Ci mogę posłać płaską taśmę oporową i
    kawałek folii teflonowej do owinięcia, banalna konstrukcja.

  • 8. Data: 2021-01-03 16:14:18
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    sirapacz wrote:

    > bo każdy szanujący się elektronik zawodowy lub amator ma pełny
    > dwudziestostopowy kontener przydasi :)))

    W postaci pustych woreczków? Szacun. :)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 9. Data: 2021-01-03 17:23:55
    Od: Adam <b...@p...pl>

    Dnia Sun, 03 Jan 2021 14:53:34 +0100, Irek.N. napisał(a):

> [...]
    > porcja "nie wchodzi" - żeby było do czego przepakować. Od biedy w domu
    > można lutownicą woreczki pozamykać. Jak się wprawy nabierze, to całkiem

    Dzięki za podsunięcie pomysłu. Torebki z TME są jednak niemal w idealnym
    wymiarze - pasują na porcje 100-120 g suchego prowiantu, czyli te
    najbardziej typowe u mnie. Na większe porcje i do pakowania zbiorczego mam
    torebki strunowe z serii "Jan Niezbędny". Zgrzewanie sprawi, że opakowania
    staną się jednorazowe, co niekoniecznie jest przeze mnie pożądane.
    www.kolejnafoto.pl

    Avast.

  • 10. Data: 2021-01-03 17:24:34
    Od: Adam <b...@p...pl>

    Dnia Sat, 2 Jan 2021 23:59:02 +0100, Dariusz Dorochowicz napisał(a):

    > Ale co ma odróżniać te torebki których szukasz od tych które są
    > oferowane przez TME?

    TME nie ma w ofercie torebek w takim rozmiarze, jaki mnie interesuje.
    www.kolejnafoto.pl

    Avast.