  • 1. Data: 2023-12-28 14:50:25
    Temat: Powerbank w ksztalcie raczki monopodu?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Czy przychodzi Wam do głowy jakiś powerbank, który dałoby się użyć jako przedłużenie
    monopodu lub statywu?
    Czyli np. walec z dwoma gwintami 1/4'' na obu końcach.
    Ma służyć dla aparatu 360° lub komórkowca i nie wchodzić w pole widzenia.
    Albo rozwalę rączkę od obecnego "sticka" ;-)

  • 2. Data: 2023-12-28 19:14:36
    Temat: Re: Powerbank w ksztalcie raczki monopodu?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 28.12.2023 14:50, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Ma służyć dla aparatu 360° lub komórkowca i nie wchodzić w pole widzenia.
    > Albo rozwalę rączkę od obecnego "sticka" ;-)

    Na przykład:

    https://allegro.pl/oferta/powerbank-z-uchwytem-do-go
    -pro-kamer-sportowych-12436723122

    Sporo jest z mocowaniem GoPro, ale wymaga przejściówki na gwint
    statywowy i mocowanie jest nieco przesunięte względem osi rączki, więc
    trzeba kombinować.

  • 3. Data: 2023-12-28 20:20:09
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Dzięki, czyli szukać pod nazwą ULANZI BG-2
    Jakaś niekompatybilność ładowania tego modelu była z GoPro.
    Ale kształt niezły.

    -----

  • 4. Data: 2023-12-28 21:27:05
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 28.12.2023 20:20, ąćęłńóśźż wrote:
    > Dzięki, czyli szukać pod nazwą ULANZI BG-2
    > Jakaś niekompatybilność ładowania tego modelu była z GoPro.
    > Ale kształt niezły.

    Ciekaw jestem, co tam jest niekompatybilnego. Za mała wydajność prądowa?
    Ale GoPro Max ładowałem zwykłą wolną ładowarką Samsunga. W internecie
    sporo piszą o generalnie niekompatybilności power banków z
    poszczególnymi modelami GoPro. Teraz sprawdziłem Maxa z trzema
    najzwyklejszymi power bankami i ze wszystkimi ładowanie działa. Ale nie
    próbowałem równocześnie nagrywać.

  • 5. Data: 2023-12-29 18:45:52
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Może brak wszystkich napięć?

    -----

  • 6. Data: 2023-12-29 18:59:13
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 29.12.2023 18:45, ąćęłńóśźż wrote:
    > Może brak wszystkich napięć?
    >

    > -----

    A jakie tam są napięcia poza 5 V? W międzyczasie znalazłem informację,
    że niektóre GoPro nie potrafią dogadać się z ładowarkami w sprawie
    maksymalnego prądu, a domyślnych 0,5 A dla nich za mało.

  • 7. Data: 2023-12-30 13:11:32
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Wszystkie trzy, te które są w standardzie USB C ?
    https://store.godox.eu/pl/akcesoria-do-vlogowania/57
    68-godox-bpc-01-grip-z-powerbankiem-i-mini-statywem-
    10000mah-6952344224199.html

    -----

  • 8. Data: 2023-12-30 13:13:59
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 30.12.2023 13:11, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > https://store.godox.eu/pl/akcesoria-do-vlogowania/57
    68-godox-bpc-01-grip-z-powerbankiem-i-mini-statywem-

    A, w tym sensie, nie zajarałem. Ale teoretycznie powinno im wystarczyć
    do ładowania 5V /2A. O ile się dogadają z ładowarką.