  • 1. Data: 2023-12-20 23:32:37
    Temat: Po jakiemu gada Nikon?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Szukam dla siebie D5300 albo D5500. Lub coś podobnego, np. 7100.
    Tyle, że seria D5xxx ma odchylany ekran - dla mnie na plus.

    Ale do rzeczy.
    Czy kupując gdzieś z daleka - np z Japonii - da się zmienić język w menu na
    angielski?
    Czy kupowane w Polsce miały język polski w menu?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2024-01-02 23:43:40
    Temat: Re: Po jakiemu gada Nikon?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Dec 2023 23:32:37 +0100, Adam napisał(a):

> [...]
    > angielski?
    > Czy kupowane w Polsce miały język polski w menu?

    Już wiem odnośnie rymku japońskiego.
    Angielska instrukcja dla aparatów przeznaczonych na rynek azjatycki oraz
    angielska dla Europy gada:

    "Cameras purchased in Japan display menus and messages in English and
    Japanese only; other languages are not supported. We apologize for any
    inconvenience this may cause."

    Polska instrukcja dokładnie tak samo:

    "Aparaty zakupione w Japonii wyświetlają menu i komunikaty jedynie w języku
    angielskim i języku japońskim (...)"

    Trochę szkoda, bo na ebayu widzę sporo aparatów w Japonii w bardzo dobrym
    stani z niskim przebiegiem.

    Muszę ewentualnie doszukać się informacji, czy da się przeflashować
    firmware aby uzyskać język polski.
    Zależy mi na tym, gdyż aparat nie tylko ja będę używał.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam