  • 1. Data: 2011-01-11 09:04:29
    Temat: Powtorki w TVP
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Co się stało, że TVP na wszystkich kanałach emituje prawie same powtórki.
    No, jeszcze dzienniki na razie są "świeże".
    Takiej TV powtórkowej jeszcze nie było. To pierwszy taki sezon zimowy.
    Co jest, do cholery, grane?
    jagr
    P.S. No i zapraszam na "premierę" filmu "Jak rozpętałem II Wojnę Światową".
    :-))))
    To chyba już z 20-ty raz.

  • 2. Data: 2011-01-11 13:10:02
    Temat: Re: Powtorki w TVP
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2011 10:04, jagr pisze:
    > Co się stało, że TVP na wszystkich kanałach emituje prawie same powtórki.
    > No, jeszcze dzienniki na razie są "świeże".

    jesteś pewien? ;-)

    > Takiej TV powtórkowej jeszcze nie było. To pierwszy taki sezon zimowy.

    oj, chyba ostatnie przespałeś

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2011-01-11 16:32:14
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > P.S. No i zapraszam na "premierę" filmu "Jak rozpętałem II Wojnę
    > Światową".
    > :-))))
    > To chyba już z 20-ty raz.

    w tym roku niemożliwe :)
    chyba że liczysz jeszcz 2010 :)))
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2011-01-12 21:35:29
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości
    > Co się stało, że TVP na wszystkich kanałach emituje prawie same powtórki.

    > P.S. No i zapraszam na "premierę" filmu "Jak rozpętałem II Wojnę
    > Światową".
    Pewnie chodzi o premiere w kolorze...

  • 5. Data: 2011-01-13 08:53:34
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Użytkownik "Jan Koval" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości

    > Pewnie chodzi o premiere w kolorze...

    Jedyny film w jakim w swoim życiu statystowałem. Nie przypuszczałem, że
    stanie się wieczny. :-)

  • 6. Data: 2011-01-25 05:39:03
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > To chyba już z 20-ty raz.

    TVP to jedyna firm w systemie kapitalistycznym, w której dyrektorzy i
    reżyserzy nie ponoszą odpowiedzialności za nieudolność i mogą robić dowolne
    nadużycia. TVP kpi z widzów nie rozliczając szczegółowo wyemitowanej oferty za
    prawie 200 złotych abonamentu rocznie od każdego abonenta. TP SA to robi,
    Orange to robi, zakłady wodociągowe to robią, szpital odział onkologiczny to
    robi, firma budowlana przedstawia fakturę, TVP nie.

    Jeśli nieudolnością dyrektor TVP1 doprowadzi do straty, to jest prosty sposób
    wyemitować powtórki startych programów. Kiedy w TVP koniec tego i rozliczenie
    oferty za 200 złotych abonamentu ?

  • 7. Data: 2011-01-25 22:56:15
    Od: "axel" <a...@o...eu>

    Użytkownik "Marcin Rolicki" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ihlnln$dbr$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > sposób
    > wyemitować powtórki startych programów. Kiedy w TVP koniec tego i

    Człowieku....skąd oni (TVP oczywiście!) mają brać kasę na realizację NOWYCH,
    INTERESUJĄCYCH, CIEKAWYCH, WARTOŚCIOWYCH programów ????....jak płacą TYLKO
    samemu Robertowi Janowskiemu za 0,5 godzinny, codzienny program....no
    ile?...no ile...jak myślisz...ano TYLKO.....240.000 zł/m-c !!!!

  • 8. Data: 2011-01-25 23:38:27
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    axel <a...@o...eu> napisał(a)

> [...]
    > samemu Robertowi Janowskiemu za 0,5 godzinny, codzienny program....no
    > ile?...no ile...jak myślisz...ano TYLKO.....240.000 zł/m-c !!!!

    Bo ten program to kura znosząca złote jajka. Średnia oglądalność
    (wyguglne - za wiarygodność nie ręcze) około 3 mln osób. Przychody z
    reklam muszą się liczyć w milionach złotych. I właśnie stąd mają brać
    kasę na... (to co napisałeś powyżej).

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2011-01-27 08:18:10
    Od: "axel" <a...@o...eu>

    Użytkownik "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > (wyguglne - za wiarygodność nie ręcze) około 3 mln osób. Przychody z
    > reklam muszą się liczyć w milionach złotych. I właśnie stąd mają brać

    Dokładnie tak.....lecz.....program i owszem...sam go lubię, oglądam i lubię
    prowadzącego !....ale, ale....winniśmy się wszyscy
    uczyć....nieprawdaż....np. zapamiętać oficjalnie ogłoszoną przyczynę
    niedawnej zapaści/bankructwa Grecji !!!...oraz zapowiadane
    zapaści/bankructwa: Irlandii, Portugalii, Hiszpanii....a nawet ostatnio
    nagłaśniane...Polski !!!!!!!....a są nimi: ABNORMALNIE WYSOKIE
    WYNAGRODZENIA W SFERZE BUDŻETOWEJ !!!!!.....a TVP też się do niej zalicza,
    bo jest państwowa czyli niczyja iiiii...."...trza brać, targać, grabić,
    wyszarpać maximum, ile się da...doić aż do krwi..."
    ....i tak jest w całej Polszcze i innych państwach....budżety się nie
    domykają, ponieważ olbrzymie rzesze różnych urzędasów ale i wielu
    pracowników wielkich firm, korporacji, banków pobierają horrendalnie wysokie
    wynagrodzenia tj. nieadekwatne do WARTOŚCI ICH PRACY !!!...czyli krótko:
    ....wartość ich pracy jaką wnoszą do wspólnego krajowego/światowego,
    społecznego kotła mieści się na łyżeczce od herbaty a czerpią z tego
    kotła.....za pomocą łyżki największej dostępnej koparki !!!!
    Ot i wsio !

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-02-01 09:12:43
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011 09:53:34 +0100, "jagr" <j...@W...fm>
    wrote:

    >Jedyny film w jakim w swoim życiu statystowałem. Nie przypuszczałem, że
    >stanie się wieczny. :-)

    Ja statystowałem w filmie "Szwadron" Machulskiego :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280