  • 1. Data: 2011-01-10 12:45:18
    Temat: tunery dvb-t z pvr a timeshift
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy sa tunery dvb-t z opcja nagrywania na dysk usb, co poradza sobie z
    timeshiftem?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-01-10 14:47:06
    Temat: Re: tunery dvb-t z pvr a timeshift
    Od: "StaN" <p...@w...pl>

    > czy sa tunery dvb-t z opcja nagrywania na dysk usb, co poradza sobie z
    > timeshiftem?

    " LV6TMPVR4" radzi sobie z timeshiftem calkiem dobrze

    Pozdr

  • 3. Data: 2011-01-12 11:05:52
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 10 Jan 2011 15:47:06 +0100, "StaN" <p...@w...pl> wrote:

    > " LV6TMPVR4" radzi sobie z timeshiftem calkiem dobrze

    a czy dysk gdy nie jest potrzebny wylacza sie czy caly czas sie kreci?
    A jak wyglada sprawa programowania (scheduling) nagran. Chcialbym taki
    tuner wykorzystywac takze do nagrywania programow jak nie moge
    obejrzec na zywca (z poslizgiem czasowym)?

    Czy jak sie nagrywa (zaplanowane nagranie) to mozna wlaczyc
    odtwarzanie i timeshiftowac?

    I przy okazji zapytam, czy sa jakies tunery dvb-t/dvb-s, ktore moga
    nagrywac takze na dysk sieciowych (dostepny w sieci LAN)?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-01-13 22:03:58
    Od: "StaN" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > I przy okazji zapytam, czy sa jakies tunery dvb-t/dvb-s, ktore moga
    > nagrywac takze na dysk sieciowych (dostepny w sieci LAN)?

    ---------------------------
    3,5" calowy dysk jak go sie wlaczy to sie czly czas kreci.

    Mozna sobie zaprogramowac nagrania.

    Jak sie nagrywa to mozna ogladac którys z programów danego multiplexu.

  • 5. Data: 2011-01-13 23:07:13
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 13 Jan 2011 23:03:58 +0100, "StaN" <p...@w...pl> wrote:

    >---------------------------
    >3,5" calowy dysk jak go sie wlaczy to sie czly czas kreci.

    a nie masz gdzies mozliwosc podlaczenia dysku 2.5"?

    >Mozna sobie zaprogramowac nagrania.
    >
    >Jak sie nagrywa to mozna ogladac którys z programów danego multiplexu.

    chodzilo mi o to, czy jak zaprogramowalismy i juz wlaczylo sie
    nagrywanie, to czy w tym czasie mozemy wejsc w opcje odtwarzania tego
    (lub innego) nagrania - i ogladac i przy okazji np. przewijac reklamy?

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-01-14 19:33:31
    Od: "StaN" <p...@w...pl>

> [...]
    > nagrywanie, to czy w tym czasie mozemy wejsc w opcje odtwarzania tego
    > (lub innego) nagrania - i ogladac i przy okazji np. przewijac reklamy?

    Jak się włączy nagrywanie to mozna TYLKO ogladac programy z tego samego
    multiplexa.
    w czasie nagrywania TEGO TUNERA nie działa równiez EPG