  • 1. Data: 2011-01-11 15:35:01
    Temat: TVP1 HP w N-ce
    Od: "WASYL" <k...@p...com>

    Co Wy na tą masakryczną jakość pseudo TVP1 HD w telewizji N ?

  • 2. Data: 2011-01-11 16:56:07
    Temat: Re: TVP1 HP w N-ce
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Co Wy na tą masakryczną jakość pseudo TVP1 HD w telewizji N ?
    "Telewizja Nowej Generacji N" poprostu zbłaźniła się i tyle :((((((

    Arek.

  • 3. Data: 2011-01-11 19:28:15
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Zaciekawiony postami na grupie wziąłem i włączyłem TVP 1.
    Hmm, może ktoś powinien uświadomić Panów (!) Decydentów od TVP 1,
    że samo zmienienie etykietki z "TVP 1" na "TVP 1 HD" nie załatwia sprawy?

    Szymon

  • 4. Data: 2011-01-11 20:40:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2011 17:56, Arek. pisze:
    > "Telewizja Nowej Generacji N" poprostu zbłaźniła się i tyle :((((((

    a to tv n produkuje, czy TVP SA??

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2011-01-11 20:40:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2011 16:35, WASYL pisze:
    > Co Wy na tą masakryczną jakość pseudo TVP1 HD w telewizji N ?

    nic, ja pisałem że to bez sensu

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 6. Data: 2011-01-12 06:38:31
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > a to tv n produkuje, czy TVP SA??

    Niby nie, ale chyba ten kanal dostępny jest TYLKO u nich.

    --
    PozdrawiAM!

  • 7. Data: 2011-01-12 13:32:38
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 07:38, Arek M pisze:

    > Niby nie, ale chyba ten kanal dostępny jest TYLKO u nich.

    ale tylko przez kilka miesięcy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 8. Data: 2011-01-12 13:35:00
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ale tylko przez kilka miesięcy.

    Z tym że niekoniecznie, bo z tego co czytałem to do końca
    roku N ma wyłączność na ten kanał :-).
    A tak na marginesie to zastanawiam się czy TVP nie łamie
    prawa. W końcu TVP1 nie jest kanałem tematycznym a normalnym
    publicznym, czyli teoretycznie powstaje z naszego
    abonamentu. Dlaczego więc nie możemy go odebrać bez
    dodatkowych opłat?

  • 9. Data: 2011-01-12 13:44:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.01.2011 14:35, Robert_J pisze:

> [...]
    > TVP1 nie jest kanałem tematycznym a normalnym publicznym, czyli
    > teoretycznie powstaje z naszego abonamentu. Dlaczego więc nie możemy go

    to jest trochę dziwne, widać ktoś na tym robi kase

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2011-01-12 18:33:56
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > to jest trochę dziwne, widać ktoś na tym robi kase

    a ja tak myślę czy nie napisać jakiegoś listu do Urzędu praw konsumenta o
    naciąganie przez N-kę ludzi ,N-ka podaje w reklamach że ma nowy kanał TVP1
    HD a to guzik prawda
    to nie jest żadne HD TO JEST JAWNE NACIĄGANIE NIEŚWIADOMYCH POTENCJALNYCH
    NOWYCH KLIENTÓW

    Arek.