  • 1. Data: 2009-03-16 19:38:37
    Temat: Pralka.
    Od: "w...@g...com" <w...@g...com>

    Mam pralkę ZANUSSI TL 552C.
    Model z bębnem poziomym, ładowana od góry po podniesieniu pokrywy.
    Spisuje się dobrze tylko ta pokrywa rdzewieje i ma już ubytki przy osi
    obrotu.
    Czy któryś z Kolegów wie jak zdjąć taką pokrywę i odłączyć blachę od
    plastikowej reszty ?
    Jedyne dwa wkręty jakie widać to te, co mocują hak zamka. Czy może ta
    blacha jest przyklejana do plastikowej części pokrywy? Mam możliwość
    uciąć to co przerdzewiało, dopawać nowy kawałek i zabezpieczyć przed
    rdzewieniem. Ale jak to rozebrać? Wyrzucić pralkę? Szkoda, jeszcze
    dobrze się sprawuje. Tylko w tym jednym miejscu jest felerna. Wody nie
    wyrzuca tędy bo wnętrze uszczelnia część plastikowa z porządnie
    wyglądającmi jeszcze uszczelnieniami.
    Nie mam gdzie zasięgnąć informacji.
    W.Kr.

  • 2. Data: 2009-03-17 01:08:50
    Temat: Re: Pralka.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik <w...@g...com>
    Nie mam gdzie zasięgnąć informacji.

    Na www.elektroda.pl

    Robert

  • 3. Data: 2009-03-17 02:20:39
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Taki AGDOM, ma części zamienne, w tym obudowy.
    Może taniej kupić nową klapę, czy z rozbiórki, bo piszą, że takie częsci tez
    mają.
    http://www.agdom.pl/shop/cz3x1643x271.html
    PP

  • 4. Data: 2009-03-17 07:14:02
    Od: Wiesiek <w...@g...com>

    On 17 Mar, 03:20, "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
> [...]
    > Taki AGDOM, ma części zamienne, w tym obudowy.
    > Może taniej kupić nową klapę, czy z rozbiórki, bo piszą, że takie częsci tez

    Dziękuję za podpowiedziane linki.
    Ale ponowię zapytanie : jak odłączyć-odmontować klapę od reszty reszty
    pudła ?
    Bez zsunięcia, oderwania, czy co tam jeszcze można zrobić, nie sięgna
    do osi na której się obraca.
    Tu jest główny problem. Bo jak odłączę klapę to resztę zrobię jak mi
    Koledzy podpowiadacie. Kupię nową klapę i będzie p[o ptokach.
    Z podziękowaniami, W.Kr.