  • 1. Data: 2009-03-17 18:15:30
    Temat: Symulacja procesow kucia matrycowego
    Od: n...@o...pl

    Witam grupe
    mam pytanie - wiem, ze istnieje oprogramowanie do symulowania procesow
    jak w tytule.
    Czy ktos w Polsce uzywa takiego software'u ? jakie programy sa
    uzywane ?
    Czy ktos z grupowiczow mial moze stycznosc z zastosowaniami
    praktycznymi takiego oprogramowania?

    dziekuje i pozdrawiam
    numbers

  • 2. Data: 2009-03-20 13:04:18
    Temat: Re: Symulacja procesow kucia matrycowego
    Od: AL <a...@s...tam>

    n...@o...pl pisze:
> [...]
    > uzywane ?
    > Czy ktos z grupowiczow mial moze stycznosc z zastosowaniami

    FASTBLANK
    firma FTI
    tu przyklad z wersji 5
    http://www.wildefea.co.uk/demo-room/fastblank/fastbl
    ank.htm

    jak chcesz szczegolowa analize
    LSDYNA (LSTC) - MES explicit

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2009-03-20 15:07:29
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 20 Mar, 13:04, AL <a...@s...tam> wrote:

    > FASTBLANK

    To jest do tłoczenia blachy (chyba że coś nowego dodali ostatnio)-
    zakłada stałą grubość materiału. Do kucia matrycowego daleka droga.

    Konrad

  • 4. Data: 2009-03-20 17:21:37
    Od: n...@o...pl

    On 20 Mar, 16:07, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:

    > To jest do tłoczenia blachy (chyba że coś nowego dodali ostatnio)-
    > zakłada stałą grubość materiału. Do kucia matrycowego daleka droga.
    >
    > Konrad

    A czy ktos z kolegow spotkal sie z badz wie cokolwiek o tym narzedziu:
    http://www.simufact.de/en/solutions/sol_form.html

    pozdrawiam
    numbers

  • 5. Data: 2009-03-20 19:15:42
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 20 Mar, 17:21, n...@o...pl wrote:
    > A czy ktos z kolegow spotkal sie z badz wie cokolwiek o tym
    narzedziu:http://www.simufact.de/en/solutions/sol_fo
    rm.html

    Wygląda ładnie. Zainteresuj się jeszcze Comsolem.Ten to podobno
    wszystko potrafi: zęby wyrywa, guziki przyszywa, goli, pierd.. no,
    chiński budzik!
    Konrad

  • 6. Data: 2009-03-21 17:52:54
    Od: AL <a...@s...tam>

    Konrad Anikiel pisze:

    > To jest do tłoczenia blachy (chyba że coś nowego dodali ostatnio)-
    > zakłada stałą grubość materiału. Do kucia matrycowego daleka droga.

    fakt - rozpedzilem sie

    ale LSDYNA jak najbardziej sie nadaje

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2009-03-21 17:53:23
    Od: AL <a...@s...tam>

    Konrad Anikiel pisze:
> [...]
    >
    > Wygląda ładnie. Zainteresuj się jeszcze Comsolem.Ten to podobno
    > wszystko potrafi: zęby wyrywa, guziki przyszywa, goli, pierd.. no,

    a kawe robi?
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2009-03-21 23:56:49
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 21 Mar, 17:53, AL <a...@s...tam> wrote:

    narzedziu:http://www.simufact.de/en/solutions/sol_fo
    rm.html

    > a kawe robi?

    Nie wiem, ale podobno efekt Mpemby można zasymulować.
    Konrad