  • 1. Data: 2009-08-26 16:45:24
    Temat: Prawdę facet napisał.
    Od: marusc <c...@g...pl>

  • 2. Data: 2009-08-26 17:13:02
    Temat: Re: Prawdę facet napisał.
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

  • 3. Data: 2009-08-26 17:43:33
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    marusc pisze:
    > http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html

    dzięki za link

    DO FAQ-a GO!

    p.s. ilu z nas z dokładnie takimi potencjalnymi "mordercami" spotyka się
    na codzień? Ilu z nas ma wbudowaną w mózg czerwoną lampkę pt. "kierowca
    w kapeluszu", "starsza pani w koafiurze", "pochylony do środka młokos z
    jedną (lewą) ręką na kierownicy", "agresywny w służbowym aucie z
    napisami", itepe...?

    I co?

    I nic.

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-08-26 18:10:58
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kapeluszu", "starsza pani w koafiurze", "pochylony do środka młokos z
    > jedną (lewą) ręką na kierownicy", "agresywny w służbowym aucie z

    Ano wlasnie :
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Trzy-motocykl
    e-i-samochod-zderzyly-sie-na-Slasku,wid,11432955,wia
    domosc.html

    I nic, nikt nic nie zrobi a motocyklisci beda jezdzic "300 na gumie"

    pozdr

    --
    Bartek
    szukam zx 9

  • 5. Data: 2009-08-26 20:33:15
    Od: "Gumis" <m...@g...pl>

    Użytkownik "marusc" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html

    > Myślę,że tak właśnie jest.

    Pewnie ze jest...
    Te panie w "dobrych" autach to jedno, a marketingowcy
    i sklepokrążcy to drugie...
    troche jezdze i bodaj kilka razy widzialem jakiegos palanta jadacego po
    pijaku autem...
    Zdazaja sie takie BARANY ale gdyby to byla PLAGA jak to opisuja media
    i kreuje POLICJA to widzielibysmy ich duuuzo...
    A duuuuzo to ja widze cienkasow (przedtem, teraz troche lepsze auta)
    i jedzie taki matol bo jemu sie spieszy....
    wciska sie na 3-ciego wyprzedza na zakretach gdzie widocznosci ZERO!!! :-((
    Przeciez czasem to mam ochote zatrzymac goscia obic ten pusty leb
    kluczyki w pole i tyle.....
    Oto POLSKA wlasnie.....

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-08-27 07:53:07
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Gumis" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > :-((
    > Przeciez czasem to mam ochote zatrzymac goscia obic ten pusty leb

    hopie
    powiemi jedno ci marketingowcy w ciciolinach z napisami
    moze i jezdza po chamsku (bo im siem spieszy) ale wprawe w tym jezdzeniu
    maja niewaska
    kolesie wala po 300 km dzien w dzien, drogi na swoim terenie (ruting to siem
    nazywa w ichnim slangu bodajrze)
    maja opanowane do perfekcji, jezdza niezaleznie od warunków atmosferycznych
    lato-zima
    rozwalony samochód to strata premii albo brak sprzedazy = strata premii
    sorki hopie ale jak tak pracowałem 90-100 kkm rocznie za kierownica
    dla ciebie to niebezpieczny zakret a on go przejechał juz 100 razy
    pozdroo
    huck

  • 7. Data: 2009-08-27 08:02:46
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Gumis pisze:

    > troche jezdze i bodaj kilka razy widzialem jakiegos palanta jadacego po
    > pijaku autem...

    Tak z ciekawości - zadzwoniłeś na 112 ?

    Bo ja tak robię.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2009-08-27 08:53:00
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

    m_innym_niz_to_opisuja_media.html

    > Bo tak jest.

    Jest, żona potwierdza (robi przy wypadkach w Policji)
    Policja doskonale zdaje sobie z tego sprawę jaka jest prawda, ale oficjalnie
    ma mowic to co rząd kazał, tak żeby pani, pan 30-60 opisywany w arykule
    myslal ze jest ok, a źli sa małolaty i motocyklisci, efekt taki że pani ,
    pan 30-60 mysli, iż policja (rząd) robi cos dobrego i społeczeństo sie nie
    burzy i moze nawet poparcie wzrośnie.

    Pozdrawiam
    Enduro Motocross
    Tomek W

  • 9. Data: 2009-08-27 09:15:15
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Magic pisze:

    > Tak z ciekawości - zadzwoniłeś na 112 ?
    >
    > Bo ja tak robię.

    A takoz samo z ciekawosci: zadzwoniles, i co bylo dalej?

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 10. Data: 2009-08-27 09:41:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KLOSZ pisze:

    > A takoz samo z ciekawosci: zadzwoniles, i co bylo dalej?

    ja dzwonie i mowie, ze nawalony typ jedzie taka a taka ulica w tym
    kieruynku. nie wiem co z tym dalej robią, ale debili na ulicach nie
    trawie. ale debili, a nie zwyklych lamaczy przepisów. oni musza cos
    zrobić. coś. bo dostali zgloszenie. nawet na anonimowe musza reagować.
    jakos.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo