  • 1. Data: 2009-08-26 15:18:50
    Temat: PO juz zupelnie nie ma sie czym zajac?
    Od: WS <L...@c...pl>

    za http://polskatimes.pl/stronaglowna/155571,motowariat
    ow-wsadzac-do-pudla,id,t.html
    http://www.sfora.pl/Motocyklista-spowodowal-wypadek-
    Pojdzie-siedziec-a10780

    "Posłowie po wakacjach chcą zaostrzyć prawo dla motocyklistów
    szalejących na ulicach.
    Hanna Zdanowska (PO) z komisji infrastruktury zapowiada, że każdy, kto
    złamie przepisy drogowe, zamiast dostać wyrok w zawieszeniu, trafi do
    więzienia. "

  • 2. Data: 2009-08-26 15:39:14
    Temat: Re: PO juz zupelnie nie ma sie czym zajac?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-08-26 17:18:50 +0200, WS <L...@c...pl> said:

    > za
    > http://polskatimes.pl/stronaglowna/155571,motowariat
    ow-wsadzac-do-pudla,id,t.html

    "opowiada

    Bogusław Kędziora z łódzkiej drogówki.
    - Aby zapobiec nielegalnym wyścigom, organizowaliśmy dla nich legalne
    zawody. Niestety to nie pomogło. Motocykliści nadal się ścigają,
    szczególnie teraz, gdy są wakacje. "

    A to ciekawe - ktoś coś o tym słyszał?

> [...]
    > Hanna Zdanowska (PO) z komisji infrastruktury zapowiada, że każdy, kto
    > złamie przepisy drogowe, zamiast dostać wyrok w zawieszeniu, trafi do

    Pierdolenie kotka za pomocą młotka. Szkoda że nie wspomnieli ile osób
    ginie przez szalonych samochodziarzy... Tylko że to by było ciut
    niemedialne, bo przecież puszkami porusza się gros wyborców. Także
    informcja o tych "200 ofiarach"* szalonych motocyklistów pachnie lekkim
    naciąganiem. Zresztą myślę że to tylko taki szum mediowy, bo
    jakakolwiek ustawa tak "wyróżniająca" motocyklistów powinna dość szybko
    upaść w Trybunale Konstytucyjnym (gdzie zasada równości wobec prawa?)

    * Ostatnio gdzieś znalezione:
    "Nie wierzę w żadne statystyki, których sam nie fałszowałem"
    - W. Churchill.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-08-26 16:44:13
    Od: marusc <c...@g...pl>

    WS pisze:
    > za http://polskatimes.pl/stronaglowna/155571,motowariat
    ow-wsadzac-do-pudla,id,t.html

    Bardzo dobry link podał ktoś z komentujących:
    http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html

    --
    Marek
    F650 Funduro

  • 4. Data: 2009-08-26 21:50:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WS pisze:
> [...]
    > Hanna Zdanowska (PO) z komisji infrastruktury zapowiada, że każdy, kto
    > złamie przepisy drogowe, zamiast dostać wyrok w zawieszeniu, trafi do

    Może miała okres? Albo kaca? Ewentualnie ktoś dokonał kosmicznego skrótu
    myślowego i tak na prawdę chodziło o odsiadkę za złamanie przepisów
    skutkujące czyimś zgonem albo b.poważnymi obrażeniami.

    Mnie bardziej rozbawiło to:

    "Do walki z plagą szalejących motocyklistów przystąpił także łódzki klub
    Knight Riders. - Prezesi wszystkich klubów motocyklowych powinni lepiej
    przyglądać się tym, których przyjmują w swoje szeregi. U nas nie do
    pomyślenia jest, by członkiem klubu została osoba, która ma na koncie
    punkty karne. Będziemy apelować do innych klubów, aby postępowali tak
    samo - mówi Krzysztof Białek, szef Knight Riders."

    Ciekawe co miał pan Białek, bo chyba nie okres ;)

    I jak niby to ma wyglądać w rzeczywistości? Bo osoba postronna legalnie
    punktów nie sprawdzi. Pomijam taki detal, że punkty można dostać za
    zupełną duperelę.

    PS: a może ten co uciekał właśnie dlatego uciekał? ;) Nie chciał dostać
    punktów, bo by go z klubu wywalili? ;->

  • 5. Data: 2009-08-27 08:00:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Ciekawe co miał pan Białek, bo chyba nie okres ;)

    Menopauze.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-08-27 08:28:52
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

> [...]
    > Hanna Zdanowska (PO) z komisji infrastruktury zapowiada, że każdy, kto
    > złamie przepisy drogowe, zamiast dostać wyrok w zawieszeniu, trafi do

    do tej pory do glowy by mi to nie przyszlo, ale w takiej sytuacji to i
    ja bede chyba spierdalal jak mnie bedzie patrol chcial zatrzymac?
    ciekawe ile bedzie nowych trupow w poscigach. co za popierdolony kraj.

    pzdr

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02 (na wydaniu)
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 7. Data: 2009-08-27 10:05:37
    Od: fv <f...@c...com>

    WS wrote:
> [...]
    > Hanna Zdanowska (PO) z komisji infrastruktury zapowiada, że każdy, kto
    > złamie przepisy drogowe, zamiast dostać wyrok w zawieszeniu, trafi do

    Powiem tak: nie ma się czym ekscytować. Wakacje się skończyły, parcie na szkło jest,
    trzeba wejść z
    kopa na salony. Oczywiście mówiąc takieg

    Jakakolwiek ustawa wsadzająca do więzienia za wykroczenie drogowe jest z góry skazana
    na
    niepowodzenie przed Trybunałem Konstytucyjnym.

    Niech sobie gadają.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 8. Data: 2009-08-28 09:34:15
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marusc" napisał w wiadomości

    > Bardzo dobry link podał ktoś z komentujących:
    > http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html

    Czy ten link był _aż_tak_zajebiście_ dobry, że pozwoliłeś sobie na
    jego wklejenie minutę po tym jak go zobaczyłeś?
    Czy ten link był _aż_tak_zajebiście_ dobry, że nie wymagało to
    sprawdzenia, że był już na grupie X dni temu?
    Czy ten link był _aż tak_ zajebiscie_ dobry, że wróciłeś na grupę? (:

    Qrwa, a miałem nie pisać w politycznych wątkach.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 9. Data: 2009-08-28 13:40:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 28 Aug 2009 10:34:15 +0100, osobnik zwany Jasio
    wystukał:

    tak :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2009-08-28 20:05:06
    Od: "White Power " <l...@g...pl>

    Proponuje aby za wyjscie bez czapki na głowie w okresie kalendarzowej zimy
    dawać 500 zł mandatu.
    Ale żeście sobie partyjkę wybrali, tacy liberałowie jak z szamba woda
    kolońska.