  • 1. Data: 2009-08-26 21:55:04
    Temat: Z francji
    Od: Bogdan <"shudokan[tnij]"@tlen.pl>

    Mam pytanie jakie kwity musze dostac od goscia ktory sprowadza motocykle by
    nie miec problemu z zarejestrowaniem i ubezpieczeniem?. Ile to kosztuje?.
    Na co zwracać uwagę?
    Bogdan

  • 2. Data: 2009-08-27 13:30:54
    Temat: Re: Z francji
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Bogdan" <"shudokan[tnij]"@tlen.pl> wrote in message
> [...]
    > by
    > nie miec problemu z zarejestrowaniem i ubezpieczeniem?. Ile to kosztuje?.

    Ja miałem z Belgii:

    Dowód rejestracyjny i tłumaczenie przysięgłe
    Umowę kupna sprzedaży
    Swiadectwo badania technicznego polskie

    Jeśli sprzedawca jest porządną firmą to wszystko to powinien dać.

    Jeśli to wszystko dostaniesz to kosztuje tyle co w Wydziale Komunikacji,
    czyli tablice i dowód rej

    Jesli jest osoba fizyczną to zapłacisz jeszcze podatek od czynnosci
    cywilno-prawnej 2% od kwoty transakcji w Urzedzie skarbowym.

    pozdro
    greg

  • 3. Data: 2009-08-27 22:01:36
    Od: Bogdan <"shudokan[tnij]"@tlen.pl>

    > Ja miałem z Belgii:
    >
    > Dowód rejestracyjny i tłumaczenie przysięgłe
> [...]

    Na stronach wydzialu mialem ale nie do konca rozumie
    1) Dowód własności pojazdu (umowa kupna lub faktura).
    To daje firma od ktorej kupuje jest w jezyku polskim)

    2) Zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego oraz dokument
    identyfikacyjny pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy za granicą.
    co jesli tego badania nie ma? Musze wykonac je sam? Jak to wyglada w
    praktyce? CO ZNACZY TO PO ORAZ?

    3) Dowód rejestracyjny (w przypadku braku dowodu rejestracyjnego wymagane
    jest: DLA KRAJÓW UE - zaświadczenie wydane przez organ ostatniej
    rejestracji potwierdzające dane zawarte w zagubionym/utraconym dokumencie).
    ile stron ma taki z francji- to tlumaczyc

    4) Zaświadczenie wystawione przez właściwy organ potwierdzające:
    - uiszczenie podatku od towarów i usług, jeżeli pojazd został
    sprowadzony z terytorium państwa członkowskiego
    ?czy to tylko jak kupuje od osoby prywatnej?

    5) Wniosek o rejestrację
    znalazlem na stronie wydzialu

    pozdrawiam i z gory dzieki za wyjasnienia

  • 4. Data: 2009-08-28 05:47:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Bogdan pisze:

> [...]
    > identyfikacyjny pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy za granicą.
    > co jesli tego badania nie ma? Musze wykonac je sam? Jak to wyglada w

    To "po oraz" da ci Pan Diagnosta po badaniu technicznym

    > 4) Zaświadczenie wystawione przez właściwy organ potwierdzające:
    > - uiszczenie podatku od towarów i usług, jeżeli pojazd został
    > sprowadzony z terytorium państwa członkowskiego
    > ?czy to tylko jak kupuje od osoby prywatnej?

    Jesli masz Fakture VAT to nie. Jesli kupiles prywatnie to musisz miec
    kwit ze Skarbowego.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2009-08-28 10:36:58
    Od: max <t...@g...pl>

    DR z francji to Certificat d`immaculation, kartka wielkosci takiej z
    zeszytu szkolnego. U mnie wystarczylo przetlumaczyc 1 strone, o druga w
    urzedzie nikt juz nie pytal.