-
X-Received: by 2002:a25:414:: with SMTP id 20-v6mr122451ybe.4.1541141896128; Thu, 01
Nov 2018 23:58:16 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:414:: with SMTP id 20-v6mr122451ybe.4.1541141896128; Thu, 01
Nov 2018 23:58:16 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs
4all.nl!85.12.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pee
r03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!new
s.highwinds-media.com!75-v6no246959itm.0!news-out.google.com!n199-v6ni143itn.0!
nntp.google.com!z5-v6no246594ite.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.google
groups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 1 Nov 2018 23:58:15 -0700 (PDT)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=193.200.20.21;
posting-account=bEZm4gkAAACzAnvXlZ-4DEWR2SRpuSD6
NNTP-Posting-Host: 193.200.20.21
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Prędkość maksymalna samochodów elektrycznych - skad różnica ws do
spalinowych?
From: j...@g...com
Injection-Date: Fri, 02 Nov 2018 06:58:16 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 1844
X-Received-Body-CRC: 1367582402
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642794
[ ukryj nagłówki ]https://motoryzacja.interia.pl/samochody-nowe/testy/
news-volkswagen-e-golf-przyszlosc-w-klasycznym-wydan
iu,nId,2637934?parametr=zobacz_takze#comments4-1
Artykuł o elektrycznym Golfie o mocy 136 KM. Masa auta 1600 kg (czyli z 300 więcej od
wersji spalinowej). Vmax = 150 km/h. A taki Golf o mocy ok 140 KM, tylko że
spalinowy, miałby w papierach ok 210 km/h. Skąd taka różnica w Vmax dla samochodów
z identycznym oporem powietrza? Przecież załadowany spalinowy Golf tez pojedzie na
poziomym odcinku ok 210 km/h.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.18 08:14 WS
- 02.11.18 08:47 p...@g...com
- 02.11.18 09:23 J.F.
- 02.11.18 09:43 j...@g...com
- 02.11.18 09:47 p...@g...com
- 02.11.18 10:13 J.F.
- 02.11.18 10:51 Irek.N.
- 02.11.18 11:15 J.F.
- 02.11.18 14:06 abn140
- 02.11.18 15:59 Irek.N.
- 02.11.18 18:42 ToMasz
- 02.11.18 22:41 Irek.N.
- 03.11.18 00:50 Tomasz Pyra
- 03.11.18 01:41 Zenek Kapelinder
- 03.11.18 07:23 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=