  • 11. Data: 2013-05-23 17:11:29
    Temat: Re: Problem z kontrolą zakresu tonalnego
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek wrote:

    > No przecież nawet prezentuję jedno z nich :-)

    tylko ze to zdjęcie jest tylko pretekstem to wywodów teoretycznych.

  • 12. Data: 2013-05-23 18:23:37
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-05-23 00:44, Slon pisze:

    > Tobie to trzeba jak krowie na miedzy...
    > Mozesz zyc dalej chujowo, albo wyciagnac wnioski z uwag - nie tylko moich.

    A jakież są to uwagi?

    1. Poczytaj zanim zdjęcia robić będziesz?

    ok poczytałem i zacząłem zdjęcia robić

    2. Wdrażam wyczytaną wiedzę, robię zdjęcia, przetwarzam je i konsultuję
    bieżące kwestie...

    Też Ci się to nie podoba.

    Marek

  • 13. Data: 2013-05-23 18:24:40
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-05-23 17:11, Marek Dyjor pisze:

    > tylko ze to zdjęcie jest tylko pretekstem to wywodów teoretycznych.

    Praktycznych tym razem. :-)

    Marek