  • 1. Data: 2009-04-25 14:43:57
    Temat: szukam zdjęcia
    Od: bdronka <"[bok"@torama.pl>

    Znalazłem w sieci kiedyś zdjęcie...
    cała ogromna hala stanowisk komputerowych w rządku(kilkaset
    pewnie)...cos ala potężne call centre

    jeśli ktos je może ma, albo wie z jakiego serwisu można je pobrać/kupić
    licencje będę wdzieczny!

  • 2. Data: 2009-04-26 09:01:36
    Temat: [NTG] Re: szukam zdjęcia
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    bdronka pisze:
    > Znalazłem w sieci kiedyś zdjęcie...
    > cała ogromna hala stanowisk komputerowych w rządku(kilkaset
    > pewnie)...cos ala potężne call centre

    To chyba jakieś LAN party porządne ;)

    http://img19.imageshack.us/my.php?image=imprezka.jpg

    > albo wie z jakiego serwisu można je pobrać/kupić
    > licencje będę wdzieczny!

    Nie mam pojęcia :(

    --
    message[autor="PablO"]::after {