    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: aL <b...@w...pl>
    Subject: Problem z monitorem.
    Date: Tue, 31 May 2016 20:25:08 +0200

    Mam dość leciwe Eizo 1901s podpięte jako drugi monitor przez
    gniazdo DVI do karty NVidii. Monitor pracował bez problemów
    przez ostatnie 5 lat, aż do dzisiaj. Odszedłem od biurka na
    10 minut, a po powrocie monitor ma przyciemniony obraz,
    odświeżanie ikon lub kursora trwa obecnie około 15-20 sekund,
    obrazy statyczne są ledwo widoczne, przypominają trochę zużytą
    kalkę maszynową. Po włączeniu monitora pojawiają się dwa pionowe
    pasy, które po chwili znikają. Próbowałem już zmianę kabla, podłączyłem
    monitor pod drugi komputer - sytuacja bez zmian.
    Jakieś wskazówki, co mógłbym zrobić lub info na temat najbardziej
    prawdopodobnej przyczyny awarii?
    Z góry dzięki za pomoc.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.