  • 1. Data: 2010-03-04 11:07:59
    Temat: Problem z napisaniem kodu programu po linux
    Od: waldi <w...@g...com>

    Zarząd organizacji w celu poprawienia jakości podjął decyzje o
    archiwizacji wszystkich dokumentów wychodzących i wchodzących. Jesteś
    administratorem odpowiedzialnym za zrealizowanie podsystemu
    archiwizacji dokumentów wychodzących.
    Proszę zaimplementować:
    a) filtr serwera CUPS który znakuje każdą stronę wydruków (A4 i A3)
    kodem kreskowym code-128 (unikalny i zawiera informacje o czasie) na
    prawym marginesie dokumentu. Przekazywał wydruk do demona
    archiwizacji.
    b) demon archiwizacji jest odpowiedzialny za archiwizowanie wydruków w
    formie plików PDF na dysku. Informacje na temat wydruku (lokalizacja
    pliku na dysku, czas, użytkownik, liczbę stron, urządzenie, treść
    dokumentu) są zapisywane w bazie danych MySQL 5.

  • 2. Data: 2010-03-04 17:38:07
    Temat: Re: Problem z napisaniem kodu programu po linux
    Od: Slawek Maculewicz <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl>

    Dnia Thu, 4 Mar 2010 03:07:59 -0800 (PST), od waldi
    <w...@g...com> nadeszla wiadomosc:

    No i...?
    Gdzie ten problem?

  • 3. Data: 2010-03-04 17:40:33
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 4 Mar, 11:07, waldi <w...@g...com> wrote:
> [...]
    > administratorem odpowiedzialnym za zrealizowanie podsystemu
    > archiwizacji dokumentów wychodzących. Proszę zaimplementować:

    Chętnie, ale nie mogę nigdzie znaleźć jakie wynagrodzenie?

  • 4. Data: 2010-03-05 07:24:42
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Slawek Maculewicz" <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl> napisał w
    wiadomości news:murvo51324vilqg08fgmbk58hof1i86hrj@4ax.com...
    > Dnia Thu, 4 Mar 2010 03:07:59 -0800 (PST), od waldi
    > <w...@g...com> nadeszla wiadomosc:
    > No i...?
    > Gdzie ten problem?

    Może w zapisie treści dokumentu do bazy MySQL 5. OCRem będzie trzeba ;)

  • 5. Data: 2010-03-05 07:38:09
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    gosmo pisze:
    > Użytkownik "Slawek Maculewicz" <smaculCUT_HERE@AND_HEREgo2.pl> napisał w
    > wiadomości news:murvo51324vilqg08fgmbk58hof1i86hrj@4ax.com...
    >
    > Może w zapisie treści dokumentu do bazy MySQL 5. OCRem będzie trzeba ;)

    Obstawiacie ze co to jest?
    a) student na zaliczenie
    b) dyplom ?
    c) zielony absolwent w/w obecnie pracownik z fantastycznym CV ?

  • 6. Data: 2010-03-05 07:41:17
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    On 5 Mar, 08:38, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > Obstawiacie ze co to jest?
    > a) student na zaliczenie
    > b) dyplom ?
    > c) zielony absolwent w/w obecnie pracownik z fantastycznym CV ?- Ukryj cytowany
    tekst -

    a)

    Pozdrawiam,
    Wit Jakuczun

  • 7. Data: 2010-03-05 09:00:52
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Wit Jakuczun pisze:

    > a)

    Mi sie za duze to wydaje, w polaczeniu ze zdolnoscia analizy tematu, na
    miare znecania sie lub molestowania (stad 'b' i 'c' )...

  • 8. Data: 2010-03-05 09:25:07
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2010-03-05, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    > Mi sie za duze to wydaje, w polaczeniu ze zdolnoscia analizy tematu, na
    > miare znecania sie lub molestowania (stad 'b' i 'c' )...

    1. "Mnie". Początek zdania jest pozycją akcentowaną i krótka forma "mi"
    tam nie przysługuje.
    2. Zaliczenie jednego semestru projektu programistycznego? W sam raz. Na
    pracę dyplomową to za proste.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 9. Data: 2010-03-05 09:41:06
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > 1. "Mnie". Początek zdania jest pozycją akcentowaną i krótka forma "mi"
    > tam nie przysługuje.
    > 2. Zaliczenie jednego semestru projektu programistycznego? W sam raz. Na
    > pracę dyplomową to za proste.

    To nie muszą być studia, wystarczy praca dyplomowa po policealnym studium.

    wer

  • 10. Data: 2010-03-05 09:42:26
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2010-03-05, b...@n...pl <b...@n...pl> wrote:

    > To nie muszą być studia, wystarczy praca dyplomowa po policealnym studium.

    Right. Zawsze zapominam że są jeszcze takie instytucje.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot