  • 1. Data: 2010-03-03 14:20:05
    Temat: forsa - jak to zrobić?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    cóż pytanie może nie na poziomie, ale może Ktoś mi podpowie...

    chciałbym wprowadzić do swojej strony elementy zapłaty za treści... bez
    wnikania co i za co.
    jak do czegoś takiego można się przybrać? najchętniej chciałbym mieć jakiś
    system opłat poprzez SMSa... może być i na konto, ale chodzi głównie o
    automatyzację rejestracji środków... ponoć mBankowe mBiznes ma takie
    możliwości, ale to nie dla fizycznych... czy Ktoś coś wie i podpowie?

  • 2. Data: 2010-03-03 14:33:56
    Temat: Re: forsa - jak to zrobić?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > takie możliwości, ale to nie dla fizycznych... czy Ktoś coś wie i podpowie?

    Powtarzalne osiaganie dochodu to juz podpada pod dzialalnosc i być moze
    VAT. Nie zrobienie tego to ...

    W mBanku nie jest to czescia konta mBiznes, to usługa dodatkowa, wcale
    nie darmowa ;).

  • 3. Data: 2010-03-03 14:50:04
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Powtarzalne osiaganie dochodu to juz podpada pod dzialalnosc i być moze
    > VAT. Nie zrobienie tego to ...

    mam głęboko skarbowy i całą wspólnotę

    > W mBanku nie jest to czescia konta mBiznes, to usługa dodatkowa, wcale nie
    > darmowa ;).

    interesuje mnie tylko aspekt techniczny...

  • 4. Data: 2010-03-05 12:07:38
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ten wątek to dobry przykład polskiej wersji gospodarki wolnorynkowej... *

    * taki żart, nie każdy musi... itd.

  • 5. Data: 2010-03-05 12:11:40
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hmqsb6$1h$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > ten wątek to dobry przykład polskiej wersji gospodarki wolnorynkowej... *
    > * taki żart, nie każdy musi... itd.

    Nie wiedziałeś, że pierwszy milion należy po prostu ukraść?

    Najlepiej z kolegami, pokroju Mira, Zbycha i innych... Ucz się od nich.

    W kupie raźniej, i bezpieczniej. ;-)

    j.

  • 6. Data: 2010-03-05 12:49:56
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    jacem pisze:
    > Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:hmqsb6$1h$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > Nie wiedziałeś, że pierwszy milion należy po prostu ukraść?

    Co więcej, jak za mało ukradniesz, idziesz siedzieć.

  • 7. Data: 2010-03-05 15:52:47
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Co więcej, jak za mało ukradniesz, idziesz siedzieć.

    nie dyskutujmy bo zmieniliście temat, mnie chodziło o to, że jednym
    podpowiadacie na grupie, a inny nie... bardzo, ale to bardzo ciekawią mnie
    kryteria wyboru... takie hobby.

  • 8. Data: 2010-03-06 17:05:08
    Od: Krzysztof Warunek <k...@t...pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 16:52:47 +0100 identifikator: 20040501
    <N...@g...pl> napisał:
    > nie dyskutujmy bo zmieniliście temat, mnie chodziło o to, że jednym
    > podpowiadacie na grupie, a inny nie... bardzo, ale to bardzo ciekawią mnie
    > kryteria wyboru... takie hobby.

    GIGO

    --
    pozdrawiam,

    Krzysztof Warunek
    http://tocheckserver.pl

  • 9. Data: 2010-03-10 16:15:34
    Od: menth0l <m...@r...this.o2.pl>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 13:11:40 +0100, jacem napisał(a):

    > Nie wiedziałeś, że pierwszy milion należy po prostu ukraść?

    Raczej: z pierwszego miliona nie dać się okraść przez US.

    Do czego to doszło żeby człowieka, który *swoją* pracą chce zarobić nazywa
    się złodziejem a tych co korzystają z redystrybucji tego co państwo
    *zagrabi* innemu - uczciwymi obywatelami...

    --
    menth0l