  • 1. Data: 2010-05-25 22:07:41
    Temat: Problem z nowymi reflektorami-Peugeot 206
    Od: "aroslaw" <v...@p...onet.pl>

    Witam

    Panowie,mam niewielki problem a mianowicie

    Posiadam Peugeota 206 z 2001 roku i z racji, że miałem w kiepskim stanie
    reflektory przednie (Valeo H4) zakupiłem zamienniki firmy DEPO równierz H4.
    Dzisiaj wziąłem sie za wymiane obu reflektorów, silniczki regulacji
    poprzekładałem wszystko pasuje działa cacy, dziś pod wieczór wyjechałem w
    teren i okazuje się, że lewy reflektor świeci dalej od prawego.Żarówki
    dobrze siedzą w gnieździe, wszystko dobrze podłączone. Regulacja
    potencjometra z wnętrza kabiny nic nie daje.

    Panowie w czym szukać przyczyny ?

  • 2. Data: 2010-05-25 22:12:25
    Temat: Re: Problem z nowymi reflektorami-Peugeot 206
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "aroslaw" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dobrze siedzą w gnieździe, wszystko dobrze podłączone. Regulacja
    > potencjometra z wnętrza kabiny nic nie daje.

    W reflektorze masz jakie pokrętła do regulacji, albo na inbus albo na
    krzyżak, jedne jest do regulacji góra dół drugie prawo lewo, ustaw się przed
    ścianą na poziomej powierzchni 5m od ściany i ustaw tak żeby były równo na
    rozsądnej wysokości.
    Ale najlepiej to pojedź na stację diagnostyczną i poproś o ustawienie
    reflektorów, za 20-40zl powinni zrobić.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-05-25 22:34:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-05-25 22:07, aroslaw pisze:
> [...]
    > dobrze siedzą w gnieździe, wszystko dobrze podłączone. Regulacja
    > potencjometra z wnętrza kabiny nic nie daje.

    W firmie DEPO. Nie słyszałem o przypadku, by lampy tej firmy założono
    odrazu poprawnie. Marka auta nieważna. Zawsze coś było nie tak. A to
    niemożność ustawienia wiązki, a to problemy z silniczkami i ich
    regulacją, a to spasowanie lamp wołało o pomstę do nieba.
    Na dzieńdobry stawiam, że coś jest nie tak z silniczkami, skoro
    regulacja nic nie daje. Pewnie do pozycji "0" zamontowane zostały z
    trzpieniem ustawionym na pozycję "3/4" (zależy jaka występuje) lub
    odwrotnie.
    Nawiasem mówiąc: co masz na myśli, pisząc o kiepskim stanie fabrycznych
    lamp? Bo może lepiej pokusić się o ich regenerację?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2010-05-25 22:53:39
    Od: "aroslaw" <v...@p...onet.pl>

    > Nawiasem mówiąc: co masz na myśli, pisząc o kiepskim stanie fabrycznych
    > lamp? Bo może lepiej pokusić się o ich regenerację?

    A np. stare poczciwe Valeo miały w obu reflektorach pourywane zatrzaski w
    gnieździe na żarówkę H4

  • 5. Data: 2010-05-25 22:57:42
    Od: ag <a...@w...pl>

    aroslaw pisze:
> [...]
    > dobrze siedzą w gnieździe, wszystko dobrze podłączone. Regulacja
    > potencjometra z wnętrza kabiny nic nie daje.

    Jakosc wykonania produktow marki DEPO pozostawia wiele do zyczenia.
    Kupilem do swojego auta kierunkowskazy tejze firmy, wykonanie bardzo
    marne : nadlewy plastiku, niedomalowania itp. Przy probie ich
    zamontowania do samochodu .... zrezygnowalem i zamowilem uzywane
    oryginaly. Pasuja i wygladaja tak jak powinny.

  • 6. Data: 2010-05-26 09:18:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-25, Marcin "Kenickie" Mydlak <e...@3...lp> wrote:

    > W firmie DEPO. Nie słyszałem o przypadku, by lampy tej firmy założono
    > odrazu poprawnie. Marka auta nieważna. Zawsze coś było nie tak.

    A jakiej firmy lampy zaraz po zamontowaniu, bez regulowania, świecą
    zawsze prawidłowo?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-05-26 09:20:34
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Krzysiek Kielczewski napisał:

    > A jakiej firmy lampy zaraz po zamontowaniu, bez regulowania, świecą
    > zawsze prawidłowo?
    Firmowe w firmowym aucie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-05-26 09:23:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    aroslaw wrote:

    > Panowie w czym szukać przyczyny ?

    Myślałeś, ze same Ci się wyregulują?

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 9. Data: 2010-05-26 09:28:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-26, Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    > Firmowe w firmowym aucie :-)

    I wszystkie super-duper-tunigowe. Przynajmniej według ich właścicieli
    ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2010-05-26 09:46:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > I wszystkie super-duper-tunigowe. Przynajmniej według ich właścicieli
    > ;-)

    Ja jakoś źle ustawione światła widzę głównie w jakichś truposzczakach.