  • 1. Data: 2010-05-25 18:37:07
    Temat: UFO ;)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Dzisiaj kilka minut przed 18, Okolice Lidla w Szopienicach.

    Ruszam z parkingu, na czołowe wpada na mnie jakieś mały Citroen w
    kolorze srebrnym. Na dachu niebieski kogut wielkości 1/2 normalnego z
    kabelkiem wchodzacym przez szybę. Gwałtowne hamowanie i 5 sekund przerwy
    kiedy ja stoje i mysle czy mnie własnie zatrzymał i to cos stoi. Nagle
    zrywa się i z piskiem opon przemieszcza się 10 metrow na parking po czym
    z piskiem opon zatrzymuje się. Cisza ... Powoli jade przez swiatła.
    Docieram do następnym, widze jak to coś leci na mnie na hak ;) Już widzę
    jak mnie zatrzymują za ucieczkę ale w ostatniej chwili odbicie,
    ominięcie i wjechanie na skrzyzowanie na czerwonym świetle, tym razem
    bez właczonego koguta. Brakuje centymetrów do zderzenia z pojazdami na
    skrzyzowaniu mającymi zielone. Kierownik tego czegoś macha rekami razem
    z pasażerem. Pisk opon, zakręt i ... stoi. Po chwili macha do kogoś
    czymś okrągłym niebieskim wyjąwszy rękę przez szybę. 3 sekunty później
    rusza z piskiem opon do przodu zostawiając kierownika z otwarta paszczą
    ze zdziwienia. Jakaś kobitka ucieka żeby to coś jej nie przejechalo. Ja
    mam juz zielone i spadam żeby we mnie nie wjechało gdyby chciało zawrócić.

    WFT? Co to mogło być? Małe, jakby Citroen, srebrne, tablicy nie zdążylem
    zauważyć, z resztą z wrażenie nie pomyślałem o tym nawet. Mały niebieski
    magnetyczny kogut na sprężynie, dwoch kolesi w wieku max. 30 lat. Bardzo
    nerwowi, pedal gazu binarny. Jakas służba w okolicy Katowic ma takie
    samochody? Żaluje ze nie miałem kamery, było by o dwoch niebezpiecznych
    mniej.

  • 2. Data: 2010-05-25 18:43:01
    Temat: Re: UFO ;)
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Wystarczyłoby numere rejestracyjny zapamiętać, odszukać delikwentów i
    napisać skargę...

  • 3. Data: 2010-05-25 18:46:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    sundayman wrote:
    > Wystarczy?oby numere rejestracyjny zapamietaae, odszukaae delikwentów i
    > napisaae skarge...

    Rzecz w tym ze nie mam. A skoro nie mam i nie mam jak udowodnic to choć
    z ciekawości pytam gdzie tak nerwowych młodzieńców zatrudniają i daja im
    uprawnienia błyskania na niebiesko. Może ktos wie kto kupił male srebrne
    z uprawnieniami i czego szukają na parkingach Lidla ;).

  • 4. Data: 2010-05-25 20:54:30
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    o ile oczywiscie to byl ktos kto ma uprawnienia, a nie kupil sobie koguta za
    50 zl...

  • 5. Data: 2010-05-25 23:41:44
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Sebastian Biały wrote:

    > Rzecz w tym ze nie mam. A skoro nie mam i nie mam jak udowodnic to choć
    > z ciekawości pytam gdzie tak nerwowych młodzieńców zatrudniają i daja im
    > uprawnienia błyskania na niebiesko.

    A ktoś im dał?
    ;>

    Na trasie, gdy robi się jakiś gigantyczny korek, spotykam czasem pojazd,
    kierowca którego wyciąga koguta (niebieskiego), stawia go na dachu,
    błyska i pruje...
    Idioci zjeżdżają mu na bok, kierowcy tirów odprawiają debilne dyskusje
    nt. osobówek, które nie chcą zjechać na bok, a ja w tym czasie dzwonię
    na 112 podając dane oszustów podszywjących się pod pojazd uprzywilejowany.

    Pamiętasz kiedy pojazd jest uprzywilejowany?
    Bo na mnie błyskające światełko w poruszającym się pojeździe nie robi
    wrażenia.
    Dopiero z dźwiękiem syreny zaczyna robić...

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-05-26 06:42:20
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    > nerwowi, pedal gazu binarny. Jakas służba w okolicy Katowic ma takie
    > samochody? Żaluje ze nie miałem kamery, było by o dwoch niebezpiecznych
    Co prawda nie cytryna ale biale lub srebrne G.Punto (z malutkimi napisami i stalymi
    lecz plaskimi
    kogutami czerwono-niebieskimi) czesto widuje jezdzac po GOPie. Ostatnio w Jaworznie
    pytalem kolesia
    co on tak zapiernicza i co z niego za auto uprzywilejowane bez oznakowania na bokach.
    W odpowiedzi
    uslyszalem, ze to auta do przewozu krwi i organow do przeszczepow/transplantacji -
    sam kierownik by
    wsciekly, ze firma ktora auta przygotowala nie okleila ich wyraznie odblaskowa folia
    a ograniczyla
    sie tylko do malego napisu na drzwiach i klapach auta (chyba o tresci KREW) i przez
    to czasem ma
    problemy na drodze bo ludzie nie chca go przepuszczac. Jazda rowniez zero-jedynkowa
    ale rozsadna,
    tzn. tam gdzie sie da, nic typu jazda na pale na czerwonym, czy jazda na czolowke
    itp. choc czas gra
    ogromna role majac na uwadze to co oni woza aby uratowac komus zycie.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-05-26 10:28:52
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    Firmy kurierskie mają takie pojedyncze wozy legalnie uprzywilejowane(bo a
    nuż będą przewozili krew/kiszki...) a używają ich do pilnych, priorytetowych
    zadań nie koniecznie związanych z tym do czego zostały uprzywilejowane.

    Kub@

  • 8. Data: 2010-05-26 19:04:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Gabriel'Varius' wrote:
    > Co prawda nie cytryna ale biale lub srebrne G.Punto

    _Byc może_ bylo to punto. Szok z duży zeby oceniać.

    > napisami i stalymi lecz plaskimi kogutami czerwono-niebieskimi)

    Nie. To był typowy kogut do szpanu przed blokiem, taki jak ten:

    http://tinyurl.com/2w9maef

    > W odpowiedzi uslyszalem, ze to auta do przewozu krwi i organow
    > do przeszczepow/transplantacji

    To wyjaśnia co robił na parkingu Lidla ;) I dlatego machał niebieskim
    czymś przez okno. Pewno szukał organu ...

  • 9. Data: 2010-05-26 20:00:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bydlę" <b...@b...com> wrote in message
    > Pamiętasz kiedy pojazd jest uprzywilejowany?
    > Bo na mnie błyskające światełko w poruszającym się pojeździe nie robi
    > wrażenia.
    > Dopiero z dźwiękiem syreny zaczyna robić...

    Naprawdę? :-)

  • 10. Data: 2010-05-26 20:31:55
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > To wyjaśnia co robił na parkingu Lidla ;) I dlatego machał niebieskim
    > czymś przez okno. Pewno szukał organu ...

    Taaa.. a organ cały i zdrowy siedział za kierownicą ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi