  • 1. Data: 2015-04-09 18:40:30
    Temat: Problem z wymianą oleju
    Od: moto serce <felek20011@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam wszystkich :)

    Mam pewien problem otóż wymieniałem olej w moim motorowerze i pod
    silnikiem były dwie śruby jedna od miski olejowej a druga nwm od czego.Ale
    odkręciłem tą od miski olejowej a tą drugą zostawiłem w spokoju. Oleju z
    silnika wyleciało mi ok 250mm więc wlałem taka samą ilość świeżego oleju.
    Odpaliłem motocykl potem go zgasiłem i odczekałem 5 min spr bagnet i
    okazało się że oleju jest nawet minimalnie powyżej normy.A więc zadowolony
    z siebie wyjechałem z garażu. Po czterech dniach od poprzedniego
    właściciela dowiedziałem się w oleju powinno wejść ok 800 ml.

    Jeśli ktoś morze mi pomóc będę wdzięczny

  • 2. Data: 2015-04-10 15:40:48
    Temat: Re: Problem z wymianą oleju
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Użytkownik "moto serce" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Jeśli ktoś morze

    Lubimy sobie czasem potrollować, nie?

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 3. Data: 2015-04-12 10:23:21
    Temat: Re: Problem z wymian? oleju
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Thu, 9 Apr 2015 16:40:30 +0000 (UTC), moto serce
    <felek20011@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
    > Witam wszystkich :)

    Co to znaczy ze witasz wszystkich? U siebie jestes ze witasz?
    Gimbazo, naucz się że wchodzac do ludzi pisze sie co najwyzej
    "witajcie".
    Co sie stało ze zwykłym "cześć" czy "heja"?

    --
    NC700XD