  • 1. Data: 2009-06-21 20:50:21
    Temat: Procesry XEON wdl awindows serwer 2009
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Czy jest isottna rózica wydajnośc serwera opartego na Xeon E 5504 i E5405 ?
    Który procesor wybrać ?

  • 2. Data: 2009-06-21 21:22:32
    Temat: Re: Procesry XEON wdl awindows serwer 2009
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On Jun 21, 9:50 pm, "Tomek" <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy jest isottna rózica wydajnośc serwera opartego na Xeon E 5504 i E5405 ?
    > Który procesor wybrać ?
    >
    > --

    o ile dobrze pamietam (ale nie wiem, poszukaj sobie, mi sie nie
    chce ;p) xeony 55xx sa oparte o nehelamie (czy jak to tam sie pisze)-
    w przeciwienstwie do starszych xeonow, nie wspolpracuja one z pamiecia
    typu fb-dimm, ktora to, oprocz tego ze jest drogo, jest rowniez
    powolna oraz mocno sie grzeje. nowsze pracuja z ddr3 z ecc.
    przegladajac gazetke 'custom pc' z czerwca tego roku znalazlem
    benczmarki (niestety tylko 5580 a nie 5504- w stosunku do 5482 xeonow)
    - wzrost wydajnosci wyniosl od 17 do 93%.
    napisz moze jeszcze co owe komputery maja robic? moze amd z opteronami
    bylyby lepszym wyborem?