  • 11. Data: 2009-01-20 14:25:30
    Temat: Re: Profesjonaliści, pokażcie swe dzieła!
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gl4m7r$5k6$1@node2.news.atman.pl...

    > Ciekawe, że same kobiety/dziewczyny.

    w sumie to niezły pmysł, oferta przeróbki zdjęć, powiększanie piersi,
    odchudzanie i ogólny tuning:)

  • 12. Data: 2009-01-20 14:49:26
    Od: nigel <m...@w...pl>

    On 20 Sty, 14:57, bakulik at work <i...@n...polska> wrote:
    > Witam.
    >
    > Dacie radę się z tym równać?

    > http://archi.inosak.org/db/item521054368_1.html<- archiwum ww. aukcji.

    Mnie rozwalily te OPCJE :)
    "Usuwanie np. wasa ze zdjecia", "Usuwanie np. tatuazu z lydki",
    "Wygladzenie twarzy i ciala"

    chyba sobie to zamowie ;)))))

    pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2009-01-20 15:03:17
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Użytkownik "bakulik at work" <i...@n...polska> napisał w wiadomości

    > Kilka przykładowych:
    >
    > http://www.bakulik.pl/TEMP/obraz3.jpg
    > http://www.bakulik.pl/TEMP/obraz4.jpg
    > http://www.bakulik.pl/TEMP/obraz11.jpg

    Tak na poważnie??
    Ja czasem nie kumam kto mówi poważnie a kto se jaja robi ...

    MW

  • 14. Data: 2009-01-20 15:05:45
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    bakulik at work pisze:

    > Kilka przykładowych:
    >
    > http://www.bakulik.pl/TEMP/obraz3.jpg
    > http://www.bakulik.pl/TEMP/obraz4.jpg
    > http://www.bakulik.pl/TEMP/obraz11.jpg
    >
    > W sumie - nic ciekawego... :)

    E tam. Na N-K jak znalazł taki "delikatny" lifting ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    pawelek_79
    poczta.onet.pl
    Znany także jako Pawel_W: pawel79w[Shift+2] gmail.com

  • 15. Data: 2009-01-20 15:10:11
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Kokos wrote:

    > w sumie to niezły pmysł, oferta przeróbki zdjęć, powiększanie piersi,
    > odchudzanie i ogólny tuning:)

    Ja miałem lepszy pomysł - odszumianie zdjęć :>>>

  • 16. Data: 2009-01-20 15:25:09
    Od: "PiotrBanachowicz.com" <b...@g...com>

    > Jest ok ale nie ma porownania Niejakim Leon Moczydupa niewidzialny pies :D

    wygląda na nasladowcę ... udany trend. Rozwojowy jak widać.
    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 17. Data: 2009-01-20 16:05:21
    Od: "Kokon" <k...@o...pl>

    PiotrBanachowicz.com wrote:

    > Hm ... znam kogoś, kto jest dużo lepszy . Niejaki SARUMAN ->
    > http://plfoto.com/90413/autor.html

    Saruman jest moim bohaterem.
    Powaznie.

    Pzdr,
    Blazej

  • 18. Data: 2009-01-20 16:18:50
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    To test hit:
    "Pracuję głównie w programie Photoshop CS 8" :)

  • 19. Data: 2009-01-20 16:32:36
    Od: Roman <r...@g...pl>

    > Mnie rozwalily te OPCJE :)
    > "Usuwanie np. wasa ze zdjecia", "Usuwanie np. tatuazu z lydki",
    > "Wygladzenie twarzy i ciala"

    jak już usunął tatuaż z łydki to mógł przy okazji wyczyścić gacie :)

  • 20. Data: 2009-01-20 17:02:09
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "kuba_k1" napisał
    > To test hit:
    > "Pracuję głównie w programie Photoshop CS 8" :)

    "To tylko namiastka tego co mogę zrobić."

    Dżizas...

    adam