  • 1. Data: 2009-02-27 19:35:56
    Temat: Propozycja do internetu w Simplusie , polecam do przemyślenia też innym operatorom..
    Od: X <r...@o...pl>

    Czy Plus mógłby dać w Simplusie możliwość aktywowania na 30dni internetu
    w pakiecie 500MB lub 1GB w cenach powiedzmy odpowiednio 25 i 40zł? Czy
    to daleka przyszłość? Będąc na urlopie i poza domem w wakacje wiele osób
    taki pakiet by chętnie kupiło..Komórke podłączamy do laptopa i szusujemy
    po necie. Bez zobowiazań, bez problemów:) To jak operatorzy, chcecie
    zarobić czy nie????

  • 2. Data: 2009-02-27 20:06:21
    Temat: Re: Propozycja do internetu w Simplusie oraz Orange
    Od: "\(\)pEr@T0r" <k...@p...onet.pl>

    A ja sie pytam .....pytam sie dlaczego w Plusie i Oranz wciaz mobilny net
    kosztuje wciaz 60 PLN a nie np 30 PLN
    ludzie maja telefony z HSDPA wiec i neta nawet w najmniejszej dziurze tego
    kraju by mieli.
    Tyle sie mowi o spoleczenstwie internetowym......
    Net za 30 PLN bez promocji i udziwnien.........elouuu Operatorzy
    pobudka........

  • 3. Data: 2009-02-27 20:37:29
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik ()pEr@T0r napisał:

> [...]
    > Tyle sie mowi o spoleczenstwie internetowym......
    > Net za 30 PLN bez promocji i udziwnien.........elouuu Operatorzy

    Operatorzy,czas kryzysu nastał, prosim o internecik w granicach 25-30zł
    w prepaidach (do 1GB do wykorzystania w miesiąc;)

  • 4. Data: 2009-02-27 20:37:36
    Od: X <r...@o...pl>

  • 5. Data: 2009-02-28 17:22:51
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    X pisze:

    > Operatorzy,czas kryzysu nastał, prosim o internecik w granicach 25-30zł
    > w prepaidach (do 1GB do wykorzystania w miesiąc;)

    Jak zadowala Ci ich jakość i zasięg to Play on-line na kartę kosztuje
    mniej więcej tyle.
    A skoro ludzie płacą po 60 i więcej zeta za net u pozostałych operatorów
    to operator był by idiotą jak by obniżył ceny mając dość klientów
    płacących więcej.

  • 6. Data: 2009-02-28 17:41:21
    Od: r...@m...com

> [...]
    > taki pakiet by chętnie kupiło..Komórke podłączamy do laptopa i szusujemy
    > po necie. Bez zobowiazań, bez problemów:)  To jak operatorzy, chcecie

    Właśnie to jest problemem.

    Brak gigabajtowych pakietów internetowych w ofertach prepaid (bez umowy) z
    ogólnokrajowym pokryciem zasięgu GPRS, GSM900/1800.
    (Play działający wyłącznie w UMTS tego warunku nie spełnia.)

  • 7. Data: 2009-02-28 17:43:37
    Od: r...@m...com

    > Jak zadowala Ci ich jakość i zasięg to Play on-line na kartę kosztuje
    > mniej więcej tyle.

    Niestety zasięg nie zadowala; potrzebna jest oferta działająca na GSM 900/1800
    ze standardowym GPRS.

  • 8. Data: 2009-02-28 20:53:36
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 27.02.2009 X <r...@o...pl> napisał/a:

    > Operatorzy,czas kryzysu nastał, prosim o internecik w granicach 25-30zł
    > w prepaidach (do 1GB do wykorzystania w miesiąc;)

    To teraz już nie ma takiego internetu, a był :)
    W 2007 i 2008 miałem iplusa efektywnie za <25zł/mc w promocji wyprzedażowej:

    - umowa na 12 mc.
    - 6mc. za 1zł 6mc za 60zł (czyli na mc wypadało po 30zł)
    - modem za 49zł - który z pocałowaniem w rękę na allegro szedł za 140zł w
    pierwszym roku, a za 80zł w drugim, co redukowało koszt poniżej 25zł
    i on był co prawda z 0.5GB limitem na fullspeed, ale później się nie
    płaciło tylko wchodził na gprs/edge.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 9. Data: 2009-02-28 21:47:17
    Od: r...@m...com

    > - umowa na 12 mc.

    cenię sobie wolnośc i niezależność, więc żadnych cyrografów;)

  • 10. Data: 2009-02-28 21:59:03
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik r...@m...com napisał:

> [...]
    > ogólnokrajowym pokryciem zasięgu GPRS, GSM900/1800.
    > (Play działający wyłącznie w UMTS tego warunku nie spełnia.)

    A czy gdziekolwiek na świecie prepaid głosowy ma na tej samej karcie SIM
    duże pakiety internetowe (500MB, 1 GB na miesiąc) ? I w jakich cenach?
    Coś mi się widzi że Play niebawem wprowadzajac stawke do wszystkich
    brutto 29gr za minute da troche do myslenia swietej trojcy...:)