  • 11. Data: 2009-02-28 22:02:16
    Temat: Re: Propozycja do internetu w Simplusie oraz Orange
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 28.02.2009 r...@m...com <r...@m...com> napisał/a:

    > cenię sobie wolnośc i niezależność, więc żadnych cyrografów;)

    Etam, opłacało się, tak taniego inetu mobilnego jak przez te 2 umowy
    to nie miałem :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 12. Data: 2009-03-01 15:50:07
    Temat: Re: Propozycja do internetu w Simplusie , polecam do przemyśleniateż innym operatorom..
    Od: "hsd" <l...@l...pl>

    > A czy gdziekolwiek na świecie prepaid głosowy ma na tej samej karcie SIM
    > duże pakiety internetowe (500MB, 1 GB na miesiąc) ? I w jakich cenach? Coś
    > mi się widzi że Play niebawem wprowadzajac stawke do wszystkich brutto
    > 29gr za minute da troche do myslenia swietej trojcy...:)

    moze az tak duzych pakietow nie ma ale ja na twoim
    miejscu przejrzalbym oferte ukrainskiego life;)
    strona tez jest pa angliski takze zobacz sobie
    i zaluj ze nie mieszkasz na ukrainie:)

    hsd

  • 13. Data: 2009-03-01 16:03:03
    Od: "hsd" <l...@l...pl>

    > moze az tak duzych pakietow nie ma ale ja na twoim
    > miejscu przejrzalbym oferte ukrainskiego life;)
    > strona tez jest pa angliski takze zobacz sobie
    > i zaluj ze nie mieszkasz na ukrainie:)

    dobra daje bezposrednie linki w pre paid
    pakiety
    http://www.life.com.ua/index.php?area=mylife&lng=en&
    page=1-1

    kiedys chyba bylo za 1000MB 75 UAH teraz 90UAH
    wyglada na to ze zdrozalo ale i tak tanio

    a tu te 90 UAH w przeliczniku
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=90+UAH+w+PLN&btn
    G=Szukaj&lr=

    hsd

  • 14. Data: 2009-03-01 20:13:26
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 01.03.2009 hsd <l...@l...pl> napisał/a:

    > moze az tak duzych pakietow nie ma ale ja na twoim
    > miejscu przejrzalbym oferte ukrainskiego life;)
    > strona tez jest pa angliski takze zobacz sobie
    > i zaluj ze nie mieszkasz na ukrainie:)

    Tam jest bardzo duże nasycenie :) Wszyscy mają komórki :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***