  • 1. Data: 2009-02-27 21:39:54
    Temat: play 2g w Łowiczu
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    dziś się zaświeciło na dwoch stacjach z ktorych jest tez 3g;)
    widać ze siec uruchamia już nadaniki w mniejszych miastach

    --
    Jean

  • 2. Data: 2009-03-02 06:57:07
    Temat: Re: play 2g w Łowiczu
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jean pisze:
    > dziś się zaświeciło na dwoch stacjach z ktorych jest tez 3g;)
    > widać ze siec uruchamia już nadaniki w mniejszych miastach

    Masz moze playonline wbija sie na 2G ?

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 3. Data: 2009-03-02 19:52:52
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Masz moze playonline wbija sie na 2G ?

    niestety nie mam i nie moge sprawdzic ;/

    --
    Jean