  • 91. Data: 2011-10-05 23:25:03
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: Franc <q...@w...pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 15:12:32 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Nieprawda - przeczytaj dokładnie to pismo.

    To strzeszczę je dla Ciebie:

    Wstęp - pt.: Wezwanie właściciela pojazdu do wskazania kierującego pojazdem
    lub użytkownika pojazdu.
    Kilka art. plus skrócony raport z urządzenia rejestrującego.
    Data, godzina, nr zdjęcia, miejsce, nr rejestracyjny, makra, ograniczenie,
    zmierzona prędkość, typ i nr fotoradaru, okres ważności świadectwa
    legalizacji.
    Następnie info, że z danych wynika, kto jest właścicielem pojazdu i w
    związku z tym przesyłają stosowne formularze z *żądaniem* ich odpowiedniego
    wypełnienia i przesłania w ciągu 7 dni.
    Jeżeli nieodeślę właściwe wypełnionych formularzy, zostanę wezwany w
    charakterze świadka do osobistego stawiennictwa w GITD. Stawiennictwo te
    będzie *obowiązkowe* - piso jest z W-wy, to jakby co mam jechać do W-wy?

    Na odwrocie pouczenia: ale tylko o tym, że muszę im dać odpowiedź. Dużo o
    wszelkich możliwych karach finansowych jeżeli tego nie zrobię.

    DALEJ -> osławione formularze, dwie kartki.
    str. 1 - oświadcznie
    Przypadek A - wypełniam, że jeżeli kierowałem w chwili wykroczenia
    - 200 zł + 6 pkt - wypełniam część B na drugiej stronie (nazwisko, imiona,
    rodowe nazwisko, imię matki, rodowe matki, imię ojca, PESEL, data
    urodzenia, miejsce urodzenia, obywatelstwo, seria i nr dok. tożsamości,
    dokładny adres zamieszkania)
    - odmawiam przyjęcia i "mam świadomość, że odmowa przyjęcia mandatu będzie
    skutkowała skierowaniem do sądu wniosku o ukaranie mnie" - wypełniam część
    B i C (jako ciekawostka, część C dotyczy aktualnego miejsca pracy, adresu
    zakładu, dochody miesięczne brutto, źródło utrzymania, stan cywilny, liczba
    dzieci, wiek dzieci, luczna osób na utrzymaniu)

    Przypadek B - wypełniam i wskazuję kierujaco pojazdem/użytkownika, któremu
    powierzyłem pojazd
    - wzkazuję osobę - wypełniam część B okreslając tę osobę - te same
    rubryczki
    - w chwili zdarzenia nie dysponowałem pojazdem i wskazuję osobę, której go
    powierzyłem - wypełniam część B określając tę osobę jak wyżej

    Przypadek C - uepełniam nie wskazując osoby kierującej pojazdem
    - pouczony o prawie do odmowy przyjęcia mandatu zgadzam się na 300 zł za
    art. 96 paragraf 3 KW (wykroczenie to nie jest punktowane) - wypełniam
    część B na siebie
    - pouczony j/w odmawiam przyjęcie mandatu. Wniosek do sądu - wypełniam na
    siebie B i C.

    Części B i C zajmują stronę 2 i 3, na 4 mogę umieścić "ewentualne dodatkowe
    wyjaśnienia".

    --
    Franc

  • 92. Data: 2011-10-06 01:32:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Oct 2011 16:03:00 +0200 osobnik zwany HeniekMogiłko
    wystukał:

    > Istytucja państwowa powinna być przejrzysta w 100%. Nie powinno być w
    > niej miejsca na domysły, a juz na pewno gdy w grę wchodzi karanie ludzi.

    zwłaszcza, że znane są przypadki kombinowania przez Straż Miejską ze
    zdjęciami.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2011-10-06 01:38:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Oct 2011 22:40:03 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Cóż, było tam trochę więcej na ten temat. Mało tego - kiedyś o tym
    > pisałem :)

    Jeśli ktoś rzeczywiście popełnił wykorczenie to jest jego problem, że nie
    chce by pracodawca to zobaczył. Choć jeśli przyjdzie na firmowe auto to
    nie ma znaczenia czy ze zdjeciem czy bez.

  • 94. Data: 2011-10-06 01:44:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Oct 2011 12:57:28 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    wystukał:

    > Takie głodne kawałki to możesz sądowi serwować. Znakomita większość
    > ludzi wie gdzie, kiedy i czym jeździła. Sytuacje niejasne,
    > niejednoznaczne to jakiś tam niewielki procent z tych, o których ludzie
    > opowiadają.

    na razie to sam opowidasz głodne kawałki. Podaj choć jeden argument
    dlaczego ITD miałby nie wysyłać zdjęcia.

  • 95. Data: 2011-10-06 01:44:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Oct 2011 14:04:25 +0200 osobnik zwany RobertP.
    wystukał:

    > Które to prawo samo bywa dość absurdalne (że marchewka to owoc, a ślimak
    > to ryba).

    następny anlfabeta

  • 96. Data: 2011-10-06 01:55:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > (...)
    >
    > Bardzo być może- ja po prostu znam te systemy z innych krajów i nawet
    > tam odsetek reklamacji jest malutki. Ludzi zwyczajnie mają świadomość
    > swoich czynów i zdają sobie sprawę, że bez stosownych dowodów nikt nie
    > będzie wysyłał takich wezwań.

    A widziałeś kiedyś zdjęcie z fotoradaru ?

  • 97. Data: 2011-10-06 01:58:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "HeniekMogiłko" <h...@h...he>

    > Kombinowanie Polaków nie jest wytłumaczeniem. Nasi rodacy potrafią
    > opowiadac niestworzone historie nawet gdy złapie ich policjant z
    > suszarką (a to czy ma atest, czy napięcie zasilające jest prawidłowe,
    > czy policjant jest przeszkolony itd.)

    No i był czas, że policja wykorzystywała niehomologowane urządzenia. Ot tak.
    Uważali, że mają prawo.

  • 98. Data: 2011-10-06 01:58:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-06 01:44, masti pisze:

    > następny anlfabeta

    Przyganiał głupek debilowi.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 99. Data: 2011-10-06 02:04:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > To nie jest rzekomo zarejestrowane wykroczenie, tylko wykroczenie
    > zarejestrowane. ..

    ...ale może nie tym samochodem i nie tego kierowcy.

  • 100. Data: 2011-10-06 07:54:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 5 Oct 2011 21:48:59 +0200, 'Tom N'

    > Ja coś obiecałem?