  • 191. Data: 2011-10-15 09:49:26
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia z ITD?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Otóż to.

    Otóż co?

    > A skąd. Byłeś kiedykolwiek w sądzie jako świadek?

    Wiesz co to jest "istota prawa"? Niekoniecznie to, co się dzieje w
    pierwszej instancji, gdzie wiarygodność jednego policjanta/strasznika
    liczy się często za 10 normalnych świadków.

    > Pokrzykuj, potup. Masz jeździć zgodnie z przepisami i tyle.

    Nie potrafisz odpowiedzieć na jedno, proste pytanie? Powtórzę: na jakiej
    podstawie mam zdecydować czy przyjmuje mandat za wykroczenie rzekomo
    popełnione np. miesiąc temu, skoro jedyne co mam, to stwierdzenie
    jakiegoś urzędnika, który za owo stwierdzenie nie ponosi w praktyce
    żadnej odpowiedzialności?

    > Nie potrzeba
    > żadnego zdjęcia by udowodnić popełnienie wykroczenia.

    Potrzeba, jak nie ma świadków, a nie słyszałem jeszcze, żeby fotoradar
    zeznawał w sądzie.

  • 192. Data: 2011-10-15 09:52:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Jak już bardzo chcesz się nurzać w oparach absurdu to może pozostań przy
    > GITD. Muszą mieć podstawy do wysłania takiej korespondencji i tak też
    > jest - Twoje teorie spiskowe pewnie znajdą klakierów, niemniej średnio
    > się sprawdzają w rzeczywistym świecie.

    ROTFL! Tu nie chodzi o spiski, tylko o źle zrobione zdjęcia, nie każde
    zdjęcie jest wiarygodne. Zresztą słuchając niektórych relacji i co do
    wykluczenia tego pierwszego nie byłbym taki pewien.

  • 193. Data: 2011-10-15 15:30:05
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-10 20:49:33 +0200, 'Tom N'
    <n...@2...dyndns.org.invalid> said:

    > Właśnie taki problem ma Bydlę, czyje przymus udzielenia odpowiedzi tak lub
    > nie,

    Cały czas piszę o udzieleniu PRAWDZIWEJ odpowiedzi.
    I to ciekawe, że was jakaś niemoć umysłowa ogarnia - tu potrficie
    napisać kto używał samochodu, ale gdy ttrzeba dokładnie to samo
    napisać urzędowi, to udajecie idiotów i twierdzicie, że się nie da.
    ;>>>

    > i nie może odpowiedzieć "nie jest mi wiadomym jakoby..." -- zgodnie z
    > prawdą.

    QJJP!
    Cały czas piszę o prostym udzieleniu prawdziwej odpwowiedzi.

    Zdaje się, że masz problemy z ogarnięciem tego kto co napisał.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 194. Data: 2011-10-15 15:32:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-13 12:45:43 +0200, Arek <a...@a...pl> said:

    > Przecież na zdjęciu jest tylko kierowca.

    Tak, tak, oczywiście.
    <http://www.gk24.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=GG&Dat
    e=20080228&Category=KOSZALIN&ArtNo=630783033&Ref=AR&
    border=0&MaxW=580>

    --

    Bydlę

  • 195. Data: 2011-10-15 15:34:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-14 10:37:32 +0200, Arek <a...@a...pl> said:

    > Czyli:

    Czyli chcesz się założyć, że da się napisać prawdę na tym formularzu?

    Flaszka?

    Pytam serio.

    --
    Bydlę

  • 196. Data: 2011-10-16 20:36:36
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > Jeszcze nie napisałeś, że kierowca może sobie wybrać okres kiedy
    > fahrverbot będzie aktywny.

    > Za przekroczenie prędkości? Od kiedy?

    a gdzie wyczytałeś że tylko za przekroczenie prędkości zabierają?

  • 197. Data: 2011-10-17 09:32:58
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-15 15:34, Bydlę pisze:

    > Czyli chcesz się założyć, że da się napisać prawdę na tym formularzu?
    >
    > Flaszka?
    >

    > Pytam serio.

    Gdyby była taka opcja to napisałbyś o tym dawno:)

    A.

  • 198. Data: 2011-10-17 11:59:15
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-17 09:32:58 +0200, Arek <a...@a...pl> said:

    > Gdyby była taka opcja to napisałbyś o tym dawno:)

    Ależ jest! Przecież w tym formularzu proponują, byś:

    - przyznał się
    - nie przyznał się
    - napisał, że to być może ty, ale masz to w dupie
    - (i tu jest właśnie clou)

    To co, założysz się?
    :-)

    --
    Bydlę

  • 199. Data: 2011-10-17 13:24:00
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-17 11:59, Bydlę pisze:

> [...]
    >
    > - przyznał się
    > - nie przyznał się
    > - napisał, że to być może ty, ale masz to w dupie

    Temat był wielokrotnie wałkowany. Przyznaje, że nie pamiętam wszystkich
    szczegółów wcześniejszych dyskusji. Nie mniej jednak, formularz jest tak
    skonstruowany, że adresat, jest w sytuacji straconej. Pozostaje sąd.

    A.

  • 200. Data: 2011-10-17 14:15:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-17 13:24:00 +0200, Arek <a...@a...pl> said:

    > Temat był wielokrotnie wałkowany. Przyznaje, że nie pamiętam wszystkich
    > szczegółów wcześniejszych dyskusji. Nie mniej jednak, formularz jest
    > tak skonstruowany, że adresat, jest w sytuacji straconej. Pozostaje sąd.

    Nieprawda, na formularzu jest podana czwarta droga - dla tych, którzy:

    - nie przyznają się do popełnienia wykroczenia
    - nie powierzali pojazdu w danym czasie nikomu
    - nie odmawiają wskazania siebie czy innej osoby

    To co z tą flaszką?
    :-)

    --
    Bydlę