eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzedluzajaca sie naprawa gwarancyjnaPrzedluzajaca sie naprawa gwarancyjna
  • Data: 2013-02-28 23:24:43
    Temat: Przedluzajaca sie naprawa gwarancyjna
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Na poczatku lutego oddalem do naprawy gwarancyjnej Motorole Defy.
    Kilka dni temu dzwonilem do serwisu, oni zas sprawdzili status naprawy
    na stronie firmy zajmujacej sie naprawa Motoroli w Polsce: oczekiwanie
    na czesci. Za kilka dni uplynie miesiac od oddania do naprawy.
    Czy w zwiazaku z tak dlugim okresem naprawy mam prawo zazadac wymiany na
    nowy telefon? Przejrzalem pobieznie ichnie warunki gwarancji ale nie
    znalazlem informacji o zobowiazaniu sie producenta do naprawy w
    okreslonym przedziale czasu, no chyba ze przeoczylem:
    http://www.motorola.com/staticfiles/Support/PL-PL/St
    atic_Files/Polish-Warranty-Statement.pdf
    Jest za to wzmianka o mozliwosci zwrotu kwoty za zakupiony telefon,
    ktory w tym wypadku wynosi na fakturze pewnie cos ok 1zl:
    "W Okresie Gwarancji Motorola, według swego uznania i bez dodatkowych
    opłat, w formie wyłącznego uprawnienia Państwu przysługującego, naprawi
    lub wymieni Państwa Produkt, który nie jest zgodny z niniejszą
    gwarancją; lub jeśli to nie nastąpi, zwróci Państwu jego cenę,
    pomniejszoną odpowiednio, aby uwzględnić korzystanie
    przez Państwa z Produktu od chwili jego wydania."

    Warto dzialac w tej sytuacji czy po prostu poczekac?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: