  • 1. Data: 2023-11-24 10:16:13
    Temat: Przedłużka/adapter pasa bezpieczeństwa
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Fotelik 18-36kg który mam jest trochę szeroki i "ciasno" jest dosięgnąć
    aby zapiąć dziecko. Pomyślałem o przedłużce - taka 10-15cm wystarczy, bo
    oryginalnie tyle co "wystaje" z kanapy, to jest na samym rogu fotelika.

    Czy to na alle jest godne zaufania?
    https://allegro.pl/kategoria/wyposazenie-wnetrza-pas
    y-bezpieczenstwa-18894?string=przed%C5%82u%C5%BCka&o
    rder=qd

    Ewentualnie gdzie polecilibyście szukać/zakupić? Ostatnie co chciałbym
    przehandlować za tę małą wygodę, to było by wypięcie/urwanie się tego
    adaptera w razie czego.

    Auto to Yaris III po lifcie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2023-11-24 17:54:17
    Temat: Re: Przedłużka/adapter pasa bezpieczeństwa
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    >
    > Ewentualnie gdzie polecilibyście szukać/zakupić? Ostatnie co chciałbym
    > przehandlować za tę małą wygodę, to było by wypięcie/urwanie się tego

    Tak na pierwszy rzut na zdjęciu to na przykład ten wygląda OK:
    https://allegro.pl/oferta/atestowany-przedluzacz-pas
    a-bezpieczenstwa-adapter-12174656982
    Ale najlepiej obadać to organoleptycznie.
    Kup, zamontuj/przypnij w samochodzie, poszarp tym we wszystkie strony,
    zobacz czy nie trzeszczy, nie pęka, szwy nie puszczają. Możesz też od
    biedy spróbować holować na tym samochód i jak nic nie jebnie to się
    nada. Jak jebnie to zwrócisz do sprzedawcy, że nie zgodny z umową.
    A jak masz smarta to bierz tu i ewentualny zwrot masz za darmo.
    https://allegro.pl/oferta/zapinka-przedluzka-pasa-pr
    zelotka-adapter-atest-11182711518

  • 3. Data: 2023-11-28 09:41:13
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Upadłeś na głowę, pls? Pasy "używane" trzeba utylizować., tam każdy szew i każda
    nitka mają swoją rolę.
    Tak swoją drogą różne przedłużki są popularne w Stanach, z uwagi na obwód w pasie
    przeciętnego Amerykanina.
    Co do trudności zapinania to fakt, zdarza się, może przenieś fotelik na stronę auta
    gdzie masz dwie klamry obok siebie (druga od
    pasa środkowego będzie nieco dalej od podstawy fotelika).

    -----

  • 4. Data: 2023-12-01 15:21:59
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 28.11.2023 09:41, ąćęłńóśźż wrote:
    > Co do trudności zapinania to fakt, zdarza się, może przenieś fotelik na
    > stronę auta gdzie masz dwie klamry obok siebie (druga od pasa środkowego
    > będzie nieco dalej od podstawy fotelika).

    Już zamieniałem foteliki miejscami ;-) To problem jest wtedy z drugim.
    Źle się wyraziłem - niedogodność.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2023-12-18 16:55:08
    Od: xyz <x...@i...pl>

    > Już zamieniałem foteliki miejscami ;-) To problem jest wtedy z drugim.
    > Źle się wyraziłem - niedogodność.

    Jeśli już to dopasuj aby pas leżał prawidłowo, nie na brzuchu.
    Bo co z tego że będzie przedłużka i wygodniej się zapinało/odpinało jak
    w skrajnej sytuacji zmiażdży dziecku wnętrzności...
    --
    --- xyz

  • 6. Data: 2023-12-19 09:33:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 18.12.2023 16:55, xyz wrote:

    > Jeśli już to dopasuj aby pas leżał prawidłowo, nie na brzuchu.
    > Bo co z tego że będzie przedłużka i wygodniej się zapinało/odpinało jak
    > w skrajnej sytuacji zmiażdży dziecku wnętrzności...

    Dobrze że zwracasz uwagę. Teraz kojarzę, po co ten "pałąk" SecureGuard u
    Britax.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz