  • 1. Data: 2023-11-27 20:52:40
    Temat: akumulator
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Gdzie sie teraz kupuje akumulatory?

    W supermarketach dawno nie widziałem ... zostały male sklepiki i
    allegro?

    J.

  • 2. Data: 2023-11-27 21:13:20
    Temat: Re: akumulator
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.11.2023 o 20:52, J.F pisze:
    > Gdzie sie teraz kupuje akumulatory?
    >
    > W supermarketach dawno nie widziałem ... zostały male sklepiki i
    > allegro?

    Zapytaj czatagpt. Odpowie szybciej niż usenet :D

    Gdzie się teraz kupuje akumulatory?
    ChatGPT
    Akumulatory można kupić w różnych miejscach. Sklepy motoryzacyjne,
    supermarkety, sklepy internetowe, a nawet bezpośrednio u producentów lub
    dystrybutorów części samochodowych oferują akumulatory. Ważne jest
    porównanie cen, jakości i gwarancji, aby znaleźć najlepszą ofertę dla
    siebie. Czy szukasz konkretnego rodzaju akumulatora czy masz na myśli
    jakieś szczególne miejsce, gdzie chcesz go kupić?

    Nie chce mi się odpisywać, kontynuuj na https://chat.openai.com/ :]

    Szczała!

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-11-27 21:30:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Nov 2023 21:13:20 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Zapytaj czatagpt. Odpowie szybciej niĹź usenet :D
    >
    > Gdzie się teraz kupuje akumulatory?
    > ChatGPT
    > Akumulatory można kupić w różnych miejscach. Sklepy motoryzacyjne,

    A to miał byc do wiertarki :-P

    > supermarkety, sklepy internetowe, a nawet bezpośrednio u producentów lub
    > dystrybutorów części samochodowych oferują akumulatory. Ważne jest

    No popacz jaki cwany - stacji paliwowych nie wymienił.
    Choc czy u Pieprzyka nie moĹźna?

> [...]
    > siebie. Czy szukasz konkretnego rodzaju akumulatora czy masz na myśli
    > jakieś szczególne miejsce, gdzie chcesz go kupić?

    trzeba sie zarejestrowac.

    Zapytaj prosze dla mnie:
    w których supermarketach można kupić akumulator do samochodu

    bard.google.com odpowiada
    "W Polsce akumulator do samochodu można kupić w następujących
    supermarketach:

    Lidl
    Biedronka
    Aldi
    Kaufland
    Tesco
    Auchan
    Intermarche
    Leclerc

    W tych sklepach można znaleźć szeroki wybór akumulatorów do samochodów
    osobowych, dostawczych i ciężarowych. Akumulatory są dostępne w
    różnych pojemnościach, napięciach i rodzajach.

    Zakup akumulatora w supermarketie jest często tańszy niż w
    specjalistycznym sklepie z akumulatorami. Jednak należy pamiętać, że
    akumulator w supermarketie może nie być tak wysokiej jakości jak ten w
    sklepie z akumulatorami.

    Oto przykłady akumulatorów do samochodu, które można kupić w
    supermarketach:

    Lidl - Akumulatory Banner, Centra, Exide, Varta
    Biedronka - Akumulatory Exide, Varta
    Aldi - Akumulatory Exide, Varta
    Kaufland - Akumulatory Banner, Centra, Exide, Varta
    Tesco - Akumulatory Banner, Centra, Exide, Varta
    Auchan - Akumulatory Banner, Centra, Exide, Varta
    Intermarche - Akumulatory Banner, Centra, Exide, Varta
    Leclerc - Akumulatory Banner, Centra, Exide, Varta
    "

    Z ktorego roku ta wiedza?

    Ale Leclerc ... moze pomógł :-)

    "W niektórych supermarketach akumulator można kupić z usługą montażu.
    WĂłwczas pracownik sklepu zamontuje akumulator w pojeĹşdzie."

    Ho, ho, ho, norauto?

    J.

  • 4. Data: 2023-11-27 21:52:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Ja kupuję tu: https://sklep-baterie.com.pl/ Ale dlatego że mam rabat;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-11-27 22:03:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 27.11.2023 o 20:52, J.F pisze:
    > Gdzie sie teraz kupuje akumulatory?
    >
    > W supermarketach dawno nie widziałem ... zostały male sklepiki i
    > allegro?
    >
    > J.

    W małym sklepie łatwo można się naciąć na stary aku który długo leży,
    tak mi się kiedyś zdarzyło, padł w 3 zimę.
    Teraz kupuję na aledrogo, nie dość że taniej to mam wybór, szukam dużych
    sklepów z dużą sprzedażą danego typu, dzięki temu kupuję nowe i
    faktycznie mam spokój.

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2023-11-27 22:53:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Gdzie sie teraz kupuje akumulatory?
    >
    > W supermarketach dawno nie widziałem ... zostały male sklepiki i
    > allegro?

    W rybnym...

    Boziu, widzisz i nie gmisz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 7. Data: 2023-11-27 22:58:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 27.11.2023 o 20:52, J.F pisze:
    > Gdzie sie teraz kupuje akumulatory?
    >
    > W supermarketach dawno nie widziałem ... zostały male sklepiki i
    > allegro?

    Trakcyjne?

    :-)

  • 8. Data: 2023-11-27 22:59:34
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 27.11.2023 o 21:30, J.F pisze:

    > trzeba sie zarejestrowac.

    Tak, jak w bard

  • 9. Data: 2023-11-27 23:19:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 27.11.2023 o 22:53, Budzik pisze:
    > W rybnym...

    Z węgorzami elektrycznymi?

    Robert

  • 10. Data: 2023-11-28 06:53:19