  • 1. Data: 2010-07-30 12:57:46
    Temat: Przegląd tech. i brak miejsca na pieczątkę
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    Witam wszsytkich! W moim staruszku cały dow. rejestracyjny zapełniony
    pieczątkami kontroli. Za tydzień mam termin kolejnego przeglądu, pomóżcie co
    robić i ile to kosztuje? :) Pozdrawiam, Ada

  • 2. Data: 2010-07-30 13:05:52
    Temat: Re: Przegląd tech. i brak miejsca na pieczątkę
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-07-30 12:57, Ada pisze:
    > Witam wszsytkich! W moim staruszku cały dow. rejestracyjny zapełniony
    > pieczątkami kontroli. Za tydzień mam termin kolejnego przeglądu, pomóżcie co
    > robić i ile to kosztuje? :) Pozdrawiam, Ada
    Jedziesz na przegląd, tam dostajesz świstek (jeśli samochód przejdzie
    :->) i z tym do Wydziału Komunikacji po nowy dowód.

    Maciek

  • 3. Data: 2010-07-30 13:17:43
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4c52b216$0$2602$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2010-07-30 12:57,
    Ada pisze:
    > Jedziesz na przegląd, tam dostajesz świstek (jeśli samochód przejdzie
    > :->) i z tym do Wydziału Komunikacji po nowy dowód.

    Dzięki wielkie! A ile taki nowy dowód kosztuje?

  • 4. Data: 2010-07-30 14:26:21
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 30 Lip, 13:17, "Ada" <A...@o...pl> wrote:

    > Dzięki wielkie! A ile taki nowy dowód kosztuje?

    http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=3276&sub=procedura&
    proc=KM-6

    WS

  • 5. Data: 2010-07-30 15:03:48
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 30 Jul 2010 13:17:43 +0200,
    Ada <A...@o...pl> screamed:

    Około 85 zł.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 15:03:34 user up 12514 days, 2:58, 1 user, load average: 0.75, 0.28, 0.98 ]

    Snoopy: No problem is so big that it can't be run away from.

  • 6. Data: 2010-07-31 10:08:56
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-07-30 15:03, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Fri, 30 Jul 2010 13:17:43 +0200,
    > Ada <A...@o...pl> screamed:

    > Około 85 zł.

    A jak masz "stare" tablice to jeszcze dorzucają (odpłatnie) nowy zestaw.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 7. Data: 2010-07-31 10:10:20
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-07-31 10:08, Przemysław Gubernat pisze:

    > A jak masz "stare" tablice to jeszcze dorzucają (odpłatnie) nowy zestaw.

    Zalezy, jak bardzo uparcie bedziesz "walczyl" z urzedem.
    Obowiazku zmiany tablic nie ma.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 8. Data: 2010-07-31 11:04:36
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 31 Jul 2010 10:08:56 +0200, Przemysław Gubernat napisał(a):

    > A jak masz "stare" tablice to jeszcze dorzucają (odpłatnie) nowy zestaw.

    A od kiedy? Jakieś 5 lat temu nie trzeba było.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-07-31 20:13:33
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-31 10:10:20 +0200, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> said:

    > Zalezy, jak bardzo uparcie bedziesz "walczyl" z urzedem.

    W moim przypadku wystarczyło: Nie, dziękuję, nie chcę nowych tablic.

    > Obowiazku zmiany tablic nie ma.

    Pani w okienku wiedziała to, ale i tak była zdumiona, że wolę czarne. :-)

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2010-07-31 20:17:46
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > A jak masz "stare" tablice to jeszcze dorzucają (odpłatnie) nowy zestaw.

    Dowód zmienić powinieneś ale nie musisz, kupowałem już auta z
    karteczką z przeglądu zrobionym 10 miesiecy wczesniej. Co do tablic
    możesz sobie zostawić czarne, nie ma obowiązku zmiany na białe choćby
    nie wiem jak cie do tego przymuszali w wydziale komunikacji.