  • 11. Data: 2019-06-28 16:23:47
    Temat: Re: Przejściówka HDMI>VGA - jakie Wasze doświadczenia?
    Od: zhbick <...@m...pl>

    W dniu 2019-06-28 o 13:51, Tomaszek pisze:

    > Jakbyś przeczytał mój pierwszy post to byś wiedział.

    :) przeczytajmy go zatem razem:

    =======================================
    Jakie macie doświadczenia z tego typu przejściówkami? Jakiej jakości to
    generuje obraz po stronie analogowej? Zakłócenia, inne problemy?

    https://allegro.pl/oferta/przejsciowka-adapter-konwe
    rter-hdmi-na-vga-audio-7812065307

    Sprawa wygląda całkiem dobrze przynajmniej tu:
    https://www.youtube.com/watch?v=izfrL11thUU
    =======================================

    coś pominąłem? :)

    > Ja chcę móc
    > podłączyć pod CRT wszystko co mi w ręce wpadnie. Kompa będę serwisował
    > znajomym czy coś:) I też pod CRT nawet jak ma HDMI. Łapiesz klimat? ;)

    Łapię. Kup i ciesz się możliwością podłączenia CRT'ka do wyjścia HDMI.

  • 12. Data: 2019-06-28 16:26:13
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2019-06-28 o 16:23, zhbick pisze:

    > Łapię. Kup i ciesz się możliwością podłączenia CRT'ka do wyjścia HDMI.

    :D

    --
    t0maszek

  • 13. Data: 2019-06-28 17:08:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Jun 2019 16:23:11 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Ale zrozum. 2001 rok i działa:) Ta przejściówka co ją nabyć zamierzam
    > pewnie się zepsuje po roku albo i po miesiącu;) A to będzie działać:)
    > Nie łotdom i koniec;)

    :-)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2019-06-28 18:02:14
    Od: z <...@...pl>

    Rozumiem że fanaberia ale nigdy nie bolała Cię głowa albo nie miałeś
    dyskomfortu/migreny po 8 godzinach gapienia się w CRT?
    Dbaj o zdrowie. To wszystko na starość wyłazi ;-(

  • 15. Data: 2019-06-29 01:20:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-28, Tomaszek <t...@t...org> wrote:

    >:D

    Daj znać jak poszło. Dotychczas nie miałem szczęścia do taki
    przejściówek, bo jak mi Chińczyk pisał, że do analogowego VGA to miał na
    myśli wtyczke, nie sygnał :) Ale tu jest nawet wyjście audio, więc kto
    wie.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2019-06-29 09:04:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-28 o 18:02, z pisze:
    > Rozumiem że fanaberia ale nigdy nie bolała Cię głowa albo nie miałeś
    > dyskomfortu/migreny po 8 godzinach gapienia się w CRT?
    > Dbaj o zdrowie. To wszystko na starość wyłazi ;-(

    Jako, że też od czasu do czasu biorę na naprawę jakiś sprzęt, to
    potwierdzam: szkoda zdrowia. CRT są dobre tylko w jednym przypadku -
    natychmiast pokazują obraz podany na wejście. Dobre do komunikatów POST.
    Natomiast Multisynki CRT i prawie wszystkie LCD zanim się zastanowią, to
    komunikaty POST dawno już uciekły.

    Ja do celów serwisowych zanabyłem HP LP2475w - ma on całe multum złącz.
    A po odpowiednim ustawieniu (np. wyłączenie skanowania portów) też od
    razu pokazuje obraz z zadanego wejścia.
    Polecam tego typu monitor - można podpiąć w zasadzie wszystko, od ZX81
    przez Amigę/Atari do HDMI.
    Nie próbowałem podpinać Herculesa i CGA ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2019-06-30 14:15:08
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2019-06-28 o 18:02, z pisze:
    > Rozumiem że fanaberia ale nigdy nie bolała Cię głowa albo nie miałeś
    > dyskomfortu/migreny po 8 godzinach gapienia się w CRT?
    > Dbaj o zdrowie. To wszystko na starość wyłazi ;-(

    Nie, na ten monitor nie wpatruje się w długo. To na krótkie sesje. Na
    dłuższe mam LCD. Natomiast nawet przy dłuższych sesjach nie mam z tym
    problemu.

    --
    t0maszek

  • 18. Data: 2019-06-30 14:16:57
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2019-06-29 o 01:20, Marcin Debowski pisze:
> [...]
    > przejściówek, bo jak mi Chińczyk pisał, że do analogowego VGA to miał na
    > myśli wtyczke, nie sygnał :) Ale tu jest nawet wyjście audio, więc kto

    Ok. Dam znać. Zamierzam kupię tę:
    https://kopier.pl/product-pol-11597-Gembird-adapter-
    HDMI-A-M-VGA-F-Audio.html

    --
    t0maszek

  • 19. Data: 2019-08-06 14:55:02
    Od: m...@s...com

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 28 Jun 2019 13:37:37 +0200
    is the real date, Tomaszek <t...@t...org> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Nie:) Nie łotdom:) Dopóki nie padnie CRT to nie wyląduje na
    >elektrozłomie:) Chce zobaczyć ile pociągnie. To Daytek z 2001 roku nigdy
    >nie naprawiany, coś tam piszczy, coś tam świszczy jak się nagrzewa (jak
    >się nagrzeje to też świszczy ale inaczej, ale też świszczy;) Ciekawy
    >jestem po prostu ile pociągnie. Dlatego zostanie zakupiona przejściówka
    >przekraczająca zapewne wartość monitora:)

    Ten post skłonił mnie żeby pójść pogłaskać mojego Eizo FlexScan T67S i
    wspomnieć z czułością i odrobiną poczucia winy jego brata bliźniaka,
    którego zezłomowałem z powodu losowego "gaśnięcia" i trzasków. Dopiero
    po rozebraniu na komponenty okazało się, że przyczyną były pęknięte
    luty przy dużym kondensatorze :( Oba służyły mi dzielnie przez ponad
    dekadę, i gdyby nie powyższe, pewnie służyłyby nadal...