  • 1. Data: 2012-01-14 20:07:21
    Temat: Przekładnie planetarne
    Od: "W.Kr." <w...@g...com>

    Poszukuję :
    "Przekładnie obiegowe (planetarne)", Surowiak Wiktor, (ostatnie
    wydanie około 1958-60 roku).
    Szczególnie rozdziału o łożyskowaniu jarzma. Obliczenia sił i dobór
    łożysk.
    Pożyczoną oddam natychmiast po sfotografowaniu rozdziału.
    Ale może któryś z Kolegów może podesłać tylko ten fragment ksiązki?
    Ale może być i innego autora, byle by było obliczaniu łożyskowaniu
    jarzma.

    W.Kr.

  • 2. Data: 2012-01-14 22:27:12
    Temat: Re: Przekładnie planetarne
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 14 Sty, 20:07, "W.Kr." <w...@g...com> wrote:
> [...]
    > Ale może któryś z Kolegów może podesłać  tylko ten fragment ksiązki?
    > Ale może być i innego autora, byle by było obliczaniu  łożyskowaniu

    Coś mam, ale jak zawsze: 1000 mil ode mnie i na dodatek w piwnicy z
    której żona notorycznie moje rupiecie wynosi do kontenera z
    makulaturą. Będę za 2 tygodnie, poszukam co tam się ostało.
    Konrad
    PS Jeśli wyszło coś po rosyjsku to w ruskim piractwie mogę znaleźć
    wszystko, tylko poproszę o oryginalny tytuł.