  • 1. Data: 2012-01-10 23:12:09
    Temat: notatnik laboratoryjny - skąd i jak?
    Od: TP <t...@g...pl>

    Witajcie!
    Szukając sposobów uporządkowania mojej pracy trafiłem na
    http://www.rod.beavon.clara.net/lab_book.htm
    jak również
    http://colinpurrington.com/tips/academic/labnotebook
    i postanowione. Chcę notatnik. NIe musi być samokopiujący, ale bardzo (na
    oko) mi odpowiada taki układ:
    http://www.eurekalabbook.com/BlueQuadEnlarge.html
    który wymusza pewną strukturyzację.

    Pytanie - czy ktoś widział taki wynalazek gotowy?
    Prośba - podzielcie sie proszę swoimi doświadczeniami z prowadzenia
    nontatników, cennymi uwagami, dobrymi praktykami

    z góry dziękuję,
    TomaszPe

    FUT:pl.sci.inzynieria