  • 1. Data: 2011-10-07 19:07:06
    Temat: Przeniesienie numeru z abonamentu do pre-paid
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Cześć,

    W której sieci (oprócz Play) możliwe jest przeniesienie numeru
    abonamentowego (Play) do oferty pre-paid?

    Próbowałem w Orange, ale według totalnie zdezorientowanej "konsultantki"
    tak się nie da: abonament tylko na abonament.

    Mogę oczywiście najpierw wypowiedzieć umowę i przejść na Play Fresh, ale
    to potrwa półtorej miesiąca, a przenosiny numeru pozwalają na
    natychmiastowe zakończenie mało owocnej współpracy ;-)

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2011-10-07 19:14:43
    Temat: Re: Przeniesienie numeru z abonamentu do pre-paid
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 07.10.2011 21:07, MarekM pisze:
    > Cześć,

    Ups, miało iść na grupę niżej, przepraszam :)

    Marek

  • 3. Data: 2011-10-08 21:42:20
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 07 Oct 2011 21:07:06 +0200, MarekM
    <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> wrote:

> [...]
    >to potrwa półtorej miesiąca, a przenosiny numeru pozwalają na
    >natychmiastowe zakończenie mało owocnej współpracy ;-)

    Oranzadka pewnie mija sie z prawda.

    A umowa na abo sie skonczyla juz?

    Ja bym przeniosl do Play Fresh, bo za przeniesienie dostaniesz jeszcze
    60zl/2lub3 miesiace do wykorzystania na uslugi (dzwonienie) i do
    wszystkich sieci komorkowych bedziesz dzwonil rowno po 29gr/min.

    --
    ThinkXtra