  • 1. Data: 2011-10-08 22:24:38
    Temat: Połączenia z 7711100
    Od: Zbigniew Jankowski <z...@g...com>

    Czy wiecie co to za numer - 7711100?
    Telefon dzwoni, odbieram, mam sygnał wybierania numeru i zgłasza się
    panienka, mówi, że dzwoni z TPSA. Proponuje Internet na próbę.
    Na bilingu wykazane jest połączenie wykonane przeze mnie na ten numer,
    oczywiście z opłatą. I tak 10 razy jednego dnia.
    Mam wrażenie, że to jakieś oszustwo. Tylko czyje?

  • 2. Data: 2011-10-08 23:40:31
    Temat: Re: Połączenia z 7711100
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-09 00:24, Zbigniew Jankowski wysłał(a) wiadomość:
    > Czy wiecie co to za numer - 7711100?

    [...]

    > Na bilingu wykazane jest połączenie wykonane przeze mnie na ten numer,
    > oczywiście z opłatą. I tak 10 razy jednego dnia.

    To już strach stacjonarny telefon odbierać gdy dzwoni, bo a nuż
    zainkasują opłatę :( Jak taryfikowane było to połączenie?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2011-10-08 23:42:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Jankowski" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...
    >Na bilingu wykazane jest połączenie wykonane przeze mnie na ten numer,
    >oczywiście z opłatą. I tak 10 razy jednego dnia.
    >Mam wrażenie, że to jakieś oszustwo. Tylko czyje?

    Z ciekawosci - jaka to oplata? (ile zł)
    Czy rzeczywiscie jest ona uwzgledniona w kwocie faktury do zaplacenia?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-10-09 04:33:57
    Od: "SP4OLN" <S...@g...com>

    "Zbigniew Jankowski" <z...@g...com> wrote in message
> [...]
    > oczywiście z opłatą. I tak 10 razy jednego dnia.
    > Mam wrażenie, że to jakieś oszustwo. Tylko czyje?

    Prawdopodobnie numer ma właściciela :
    http://www.mediamarkt.pl/warszawa-marki/moj-market#m
    ore

    --
    SP4OLN

  • 5. Data: 2011-10-09 16:01:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "SP4OLN" <S...@g...com> napisał w wiadomości

    > Prawdopodobnie numer ma właściciela :
    > http://www.mediamarkt.pl/warszawa-marki/moj-market#m
    ore

    Tworca watka poisal o 771... a Ty piszesz o 22771...

    Niektorym warszawiakom to naprawde sie wydaje, ze mieszkaja w pepku swiata.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-10-10 14:08:13
    Od: Krzysztof Dermont <k...@o...pl>

    Krystek pisze:
    > 2011-10-09 00:24, Zbigniew Jankowski wysłał(a) wiadomość:
    >
    > [...]
    >
    > To już strach stacjonarny telefon odbierać gdy dzwoni, bo a nuż
    > zainkasują opłatę :( Jak taryfikowane było to połączenie?

    A kolega Krystek pisał że odebrał połączenie stacjonarnym?
    Numer 7711100 ma za mało cyferek, żeby był dostępny z telefonu
    stacjonarnego.

    pozdr.
    Krzysztof Dermont

  • 7. Data: 2011-10-13 11:20:18
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

> [...]
    >
    > Tworca watka poisal o 771... a Ty piszesz o 22771...
    >
    > Niektorym warszawiakom to naprawde sie wydaje, ze mieszkaja w pepku

    W rzeczy samej, oczywiście, rejony północno-wschodnie Polski są dzielnicą
    Warszawy :P

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 8. Data: 2011-10-13 20:29:03
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > W rzeczy samej, oczywiście, rejony północno-wschodnie Polski są
    > dzielnicą Warszawy :P

    Nie tylko - podobno Ślązacy (AKA ukryta opcja) nazywają Sosnowiec
    najbardziej południową dzielnicą Warszawy :-).

    Poza tym chyba nie do końca rozumiem Twoją ironię - kierunkowe na 7 to
    wręcz przeciwnie czyli południowy zachód a konkretnie 77 to Opole.

    Przemek

  • 9. Data: 2011-10-13 21:30:48
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:j77hmi$l9$1@news.onet.pl...

    > Nie tylko - podobno Ślązacy (AKA ukryta opcja) nazywają Sosnowiec
    > najbardziej południową dzielnicą Warszawy :-).

    Ano, sam widzisz :)

    > Poza tym chyba nie do końca rozumiem Twoją ironię - kierunkowe na 7 to
    > wręcz przeciwnie czyli południowy zachód a konkretnie 77 to Opole.

    Tylko, że przecież numer bez "wyróżnika" mogła podstawić źle skonfigurowana
    centralka "zakładowa"... I mogło to być z każdego miasta. To miałem na
    myśli... A Polska północno-wschodnia - spostrzegawczy krótkofalowcy powiążą
    odpowiednio informacje :) W każdym razie, kolega o to posądzony, nie jest z
    Warszawy... Podał po prostu najbardziej prawdopodobną opcję.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 10. Data: 2011-10-13 22:06:26
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

> [...]

    > skonfigurowana centralka "zakładowa"... I mogło to być z każdego miasta.
    > To miałem na myśli... A Polska północno-wschodnia - spostrzegawczy
    Ale dlaczego miałyby być przycięte 2 pierwsze cyfry a nie 2 ostatnie
    :-)? OK, przy 7 cyfrach przycięcie pierwszych wydaje się bardziej
    prawdopodobne. Ale a propos centralek zakładowych, AFAIR zdarzały się tu
    wątki o numerach przyciętych _z_tyłu_. Ja sam bodajże w 1999 odebrałem
    na komórce (Idea) połączenie z Uniwersytetu Łódzkiego, które się
    zidentyfikowało jako 42xxxx.

    > krótkofalowcy powiążą odpowiednio informacje :) W każdym razie, kolega o
    Ja takowym nigdy nie byłem, więc nie miałem szansy zajarzyć :-).

    Przemek