  • 1. Data: 2009-01-09 13:59:15
    Temat: Samsung SHG-i600 i pytanie (a może dowolny Smartphone z WM)
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W jaki sposób wybrać domyślny numer kontaktu w książce telefonicznej w
    telefonie Samsung SGH-i600?
    Domyślnie jest to komórka, jeśli jest wpisana, a ja chciałbym dla
    niektórych kontaktów to zmienić.
    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 2. Data: 2009-01-09 14:08:02
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    wiadomości news:gk7kgf$9jq$1@news.interia.pl...
> [...]
    >telefonie Samsung SGH-i600?
    > Domyślnie jest to komórka, jeśli jest wpisana, a ja chciałbym dla

    U mnie (wlasnie na i600 WM5) jest tak ze domyślnym numerem do kontaktu jest
    ostatni wybierany
    no chyba ze cos mi sie pokrecilo, ale o ile kojarze to zawsze to tak
    działało.
    bhk