  • 1. Data: 2013-04-03 17:14:24
    Temat: Przepisanie na siebie umowy w celu przejścia do innego operatora.
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Jak to zorbić?
    By przenieść numer do UPC muszę najpierw przepisać numer na siebie a potem
    przenieść numer do UPC.
    Czy nie wiąże się to z podpisaniem nowej umowy?
    Czy da się przenieść numer nie żyjącego od wielu lat dziadka na moje dane do
    UPC?

  • 2. Data: 2013-04-04 22:53:53
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 3 Apr 2013 17:14:24 +0200, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Czy nie wiąże się to z podpisaniem nowej umowy?
    >Czy da się przenieść numer nie żyjącego od wielu lat dziadka na moje dane do

    a czy obecny operator (pewnie TP) wie, ze dziadek nie zyje? Jezeli
    nie, to sprobuj tego dokonac poprzez przeniesienie do operatora
    VoIP...a stamtad do UPC

    Zdradz mi, co kieruje toba aby przeniesc numer po dziadku do UPC?
    Chcesz z niego dzwonic?

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2013-04-04 23:09:24
    Temat: Re: Przepisanie na siebie umowy w celu przejœcia do innego operatora.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    a...@p...pl napisał:

    > a czy obecny operator (pewnie TP) wie, ze dziadek nie zyje? Jezeli
    > nie, to sprobuj tego dokonac poprzez przeniesienie do operatora
    > VoIP...a stamtad do UPC

    Ja bym nie próbował. Przy takiej operacji trzeba złożyć oświadczenie
    woli potwierdzone własnoręcznym podpisem. Jak ktoś się czepi, sprawa
    robi się poważna -- za to ładują do kicia. Były przypadki, że konduktor
    w pociągu zakwestionował legitymację szkolną, na której uczniak przeprawił
    cyferkę, sprawa trafiła do prokuratora, a w sądzie chłopak dostał wyrok
    (chyba w zawiasach, ale to też coś).

    > Zdradz mi, co kieruje toba aby przeniesc numer po dziadku do UPC?
    > Chcesz z niego dzwonic?

    Podejrzewam, że mieszkał z dziadkiem (Panie, świeć nad Jego duszą)
    i wszyscy wciąż na ten numer dzwonią.

    Akurat TP, w obliczu odpływu abonentów i totalnej klapy, dość chętnie
    przenosi umowę z numerem na inną osobę zameldowaną w tym samym lokalu.
    Dalej już można tak jak wyżej opisano. Być może nie od razu, tylko na
    przykład z rocznym opóźnieniem, ale innej drogi raczej nie ma.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2013-04-05 08:10:48
    Temat: Re: Przepisanie na siebie umowy w celu przej?cia do innego operatora.
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > VoIP...a stamtad do UPC
    >
    > Zdradz mi, co kieruje toba aby przeniesc numer po dziadku do UPC?

    Mieszkanie jak i telefon były na dziadka. Potem przepisał wszystko oprócz
    telefonu na mamę (córkę). Zmarł w 89 roku. Od początku korzystamy z tego
    telefonu i chcemy zachować numer. Fakt że dostaliśmy od UPC tańszy telefon
    skłania nas do rezygnacji z usług TPSA. Bo po co płacić 2 abonamenty. TPSA
    nie wie że dziadek nie żyje. Jednak trochę ryzykowne by było podawać się za
    dziadka gdyż prawnie takie coś podlega pod fałszowanie dokumentów.

  • 5. Data: 2013-04-05 08:46:15
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 5 Kwi, 08:10, "rageofhonor" <w...@w...pl>pisze...
    > Mieszkanie jak i telefon były na dziadka. Potem przepisał wszystko oprócz
    > telefonu na mamę (córkę). Zmarł w 89 roku. Od początku korzystamy z tego
    > telefonu i chcemy zachować numer.

    Czyli od 24 lat przychodzą faktury na dziadka i "on" je opłaca? :)

    Ircys

  • 6. Data: 2013-04-05 11:35:44
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > telefonu i chcemy zachować numer.

    Czyli od 24 lat przychodzą faktury na dziadka i "on" je opłaca? :)

    Nie, to my przez ten cały czas płacimy za ten telefon.
    Fajnie by tak było ale niestety tak nie jest.

  • 7. Data: 2013-04-10 09:35:54
    Od: a...@p...pl

    idz normalna droga:

    - do TP z aktem zgodu dziadka i ze chcesz przepisac na siebie, ale
    umowa na czas nieokreslony - najlepiej nic wiecej nie zmieniac (nawet
    jakby chcieli ci cos proponowac na jakis termin to nie bierz, bo
    chcesz sie przeniesc). Jezeli robiliby jakies jaja, to powiedz, ze
    chcesz sie przeniesc z POTS (usluga telefonu analogowego) na usluge
    Neofon TP (VoIP na obcym laczu) - i taryfe kapital 5. Kosztuje to 5
    zl/miesiac i masz 30 dniowy okres wypowiedzenia.

    - bedziesz mial na siebie, to zrobisz reszte w UPC

    ---
    troche znam temat telefonu w UPC i wcale to sie nie oplaca. Daja to w
    uslugach laczonych z tv, internetem i telefon do tego. Ja bym tego
    wogole nie bral,

    Generalnie telefon w UPC niby go daja w pakiecie (jest taniej) ale
    dzwonienie jest drogie. Daja to w pakietach, bo licza na to ze abonent
    bedzie dzwonil (wydzwoni wiecej niz niby darmowe minuty).

    Napisz co chcesz osiagnac tymi przenosinami. Ile i na jakie numery
    (stacjonarne, komorkowe, zagraniczne) chcesz dzwonic i ile na ten cel
    chcesz wydac kasy miesiecznie. Rozwiazan jest duz.

    Jezeli 70 zl/miesiac nie jest dla ciebie sztraszne i chcesz duzo
    dzwonic na stacjonanrne i komorki i po europie/USa/Kanada, to zostan w
    TP i wez nowy abonamemnet za 69 zl/miesiac i mozesz dzwonic ile chcesz
    i dokad chcesz....takze na komorki

    http://www.orange.pl/kid,4002234827,id,4003086896,ti
    tle,Plan-Bez-Ograniczen,article.html

    Jezeli MUSISZ wziac telefon w UPC bo w usludze laczonej, to wez z ich
    numerem, a ten po dziaku zostaw w TP lub przenies do operatora voip
    (gdy chcesz tylko odbierac rozmowy).

    Napisz cos wiecej, to cos wymyslimy.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2013-04-10 16:34:52
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >

    > Jezeli MUSISZ wziac telefon w UPC bo w usludze laczonej, to wez z ich
    > numerem, a ten po dziaku zostaw w TP lub przenies do operatora voip

    Obecnie place w TPSA. 56,56 PLN brutto abonamentu. Jest to plan tp60

    W tym mam 60 minut w kazdym miesiacu a nie wykorzystywane minuty przechodza
    na kolejny miesiac. Naliczaja oplate za rozpoczecie polaczenia.

    W UPC jest 32,25 PLN brutto abonamentu i 0,32 PLN za minute na stacjonarne,
    miedzymiastowe i praktycznie do wszystkich krajów. W tym 240 minut na
    rozmowy. To 4 godziny.

    Ostatnio przyszedl mi rachunek z tpsa na 140 PLN. Uzbieralo mi sie 100
    minut. 87 PLN za prawie 6 godzin polaczen. To W UPC by chyba wyszlo taniej.

  • 9. Data: 2013-04-11 13:40:23
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 10 Apr 2013 16:34:52 +0200, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

    >W UPC jest 32,25 PLN brutto abonamentu i 0,32 PLN za minute na stacjonarne,
    >miedzymiastowe i praktycznie do wszystkich krajów. W tym 240 minut na
    >rozmowy. To 4 godziny.

    i to sie oplaca???? U innych operatorow voipowych ceny polaczen na
    krajowe stacjonarne to 5-7gr/min. Czyli te twoje 32,25zl abonamentu
    podzielone przez cene min. u voip (6gr/min) operatora to wychodzi:

    537 min czyli x2+ wiecej niz niby masz w UPC - wiec jaki to
    interes?????

    Z drugiej strony cena 32gr minute w UPC to rozboj w bialy dzien!!!!!

    32,25 zl/podzielone przez 240 min. to cena minuty w abonamencie
    wychodzi 13 gr to na dzisiejsze czasy tez stanowczo za duzo.

    Olej UPC i nie przenosc do nich numeru wogole, tylko kup sobie swoja
    bramke/telefon voip i skonfiguruj sobie voipa od jakiegos operatora
    voipowego np. freeconet, halonet. Sa tez inni. Jezeli chcesz przeniesc
    ten swoj numer po dziadku z TP to tanszy w utrzymaniu bedzie
    halonet.pl (sa tez inni) bo za numer przeniesiony (czy tez nowy)
    zaplacisz 1zl/rok (we Freeconet przeniesiony numer to 5 zl/miesiac) a
    jak bedziesz dzwonil, to tylko musisz miec dodatnie saldo na koncie
    (usluga prepaid - czyli przedplacona).

    Wg. mnie:

    1. zalatw formalnosci w TP z przepisaniem numer na siebie/mame ale nie
    podpisuj umowy na czas okreslony!!!! bo pewnie beda chcieli ci zmienic
    abonament. Ma byc taki abonament jaki byl - czyli umowa na czas
    nieokreslony.

    2. kup sobie bramke/telefon voip

    3. np. w Halonet.pl zadzwon do nich i popros o pomoc w przeniesieniu
    numeru do nich (trzeba wypelnic kwity, zeskanowac i wyslac emailem).
    Oni zalatwiaja sprawe za ciebie i zwracaja sie do TP aby oddali do
    nich numer (przeniesienie do innego operatora).

    Przy umowie TP na czas nieokreslony obowiazuje ciebie tylko 30 dniowy
    okres wypowiedzenia, wiec po 30 dniach (pewnie minie jeszcze jeden
    okres rozliczeniowy) halonet otrzyma numer do siebie

    4. w miedzyczasie mozesz w halonet korzystac z innego numeru ale nie
    musisz, chociaz warto potestowac i zaznajomic sie z systemem. Z
    drugiej strony moze warto nawet przed przenosinami to potestowac.

    4. gdy przeniosa numer do halonet to przekonfigurujesz (albo i nie) i
    bedziesz mogl uzywac swojego starego numeru na voipie.

    Co uzyskasz:

    - numer ten co miales,
    - abonament 1zl/rok
    - rozmowy na stacjonarne po Polsce po 5-7 gr, komorkowe ca 25gr (ale
    sprawdz sobie cenniki)

    stracisz:

    - "zywa" linie na drucie i bez pradu nigdzie nie zadzwonisz (w UPC
    tez< bo toz jest voip)

    - jakbys mocno ciagal z sieci, to moze byc czasami czkawka, bo voip
    potrzebuje gladkiego internetu (nie musi byc szybki).

    uwaga:

    zeby nie bylo, ze to krypto reklama!!! Z freeconet i halonet jestem
    zwiazny tylko i wylacznie jako uzytkownik ich uslug. Jestem "aniolem",
    ktory czasami innym pomaga.

    a UPC jest pazerna i chce robic z ludzi pacanow. Nie ma oferty
    przystajacej do rzeczywistosci. Dotyczy to telefonu i tv.

    A propos tv (cyfrowej) to nie ma oferty na cyfrowa telewizje za mniej
    niz 74 (chyba) zl. Mnie nie interesuje 113 programow...ja chce miec 10
    podstawowych ale w wersji cyfrowej za 20 zl/miesiac i z mozliwoscia
    nagrywania kilku seriali za kolejne 5zl/miesiac. Nie ma takiej
    oferty.....i ludzie im uciekna do tv naziemnej cyfrowej.

    ---
    Jakbys mial pytania, problemy to pisz na priv

    peptulis malpa web kropka de

  • 10. Data: 2013-04-11 22:58:39
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.04.2013 16:34, rageofhonor pisze:

    > Ostatnio przyszedl mi rachunek z tpsa na 140 PLN. Uzbieralo mi sie 100
    > minut. 87 PLN za prawie 6 godzin polaczen. To W UPC by chyba wyszlo taniej.

    Opłąci Ci sie za 69 wziąć z nieograniczonymi komórkami wliczonymi. Albo
    ze 49 z nieograniczonymi stacjonarnymi.