eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPrzepisanie na siebie umowy w celu przejścia do innego operatora. › Re: Przepisanie na siebie umowy w celu przej?cia do innego operatora.
    From: "rageofhonor" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Przepisanie na siebie umowy w celu przej?cia do innego operatora.
    Date: Fri, 5 Apr 2013 08:10:48 +0200

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:htprl89ohdm11edsmapb781bvqsj1mo6oe@4ax.com...

    > a czy obecny operator (pewnie TP) wie, ze dziadek nie zyje? Jezeli
    > nie, to sprobuj tego dokonac poprzez przeniesienie do operatora
    > VoIP...a stamtad do UPC
    >
    > Zdradz mi, co kieruje toba aby przeniesc numer po dziadku do UPC?
    > Chcesz z niego dzwonic?

    Mieszkanie jak i telefon były na dziadka. Potem przepisał wszystko oprócz
    telefonu na mamę (córkę). Zmarł w 89 roku. Od początku korzystamy z tego
    telefonu i chcemy zachować numer. Fakt że dostaliśmy od UPC tańszy telefon
    skłania nas do rezygnacji z usług TPSA. Bo po co płacić 2 abonamenty. TPSA
    nie wie że dziadek nie żyje. Jednak trochę ryzykowne by było podawać się za
    dziadka gdyż prawnie takie coś podlega pod fałszowanie dokumentów.