  • 1. Data: 2012-06-11 20:03:41
    Temat: Przestarzałość wg. Apple
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Rzecz może mało telefoniczna, ale cudownie oddaje podejście firmy (i jej
    zaślepionych fanów).

    Otóż port ethernet w laptopie jest już oficjalnie przestarzały - zaliczono
    go do sprzętu "legacy".
    Nikt go już nie używa, nikt nie potrzebuje, zajmuje tylko miejsce, zużywa
    prąd, psuje klimat, roztapia lodowce itp. Do kosza.
    Oczywiście mowa o takim zwykłym porcie wbudowanym w zwykłego laptopa.

    Oczywiście specjalna, niesamowita, cudowna i w całości amejzing
    przejściówka z Thunderbolta za conajmniej $45 jest wciąż kul, super, hiper
    i oczywiście emejzing.

    Już mam ubaw po pachy, a papież kościoła świętego ogryzka nie doszedł
    jeszcze nawet do częsci mobilnej. Czekam niecierpliwie, przezornie
    zamknąwszy wszelkie napoje i pokarmy w kuchni, w trosce o laptopa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

  • 2. Data: 2012-06-11 20:17:29
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    i wersja obrazkowa:

    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3
    /s720x720/166065_480521425308179_495244125_n.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 3. Data: 2012-06-11 20:24:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-06-11 20:17, Waldek Godel wrote:
    > i wersja obrazkowa:
    >
    > https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3
    /s720x720/166065_480521425308179_495244125_n.jpg

    Zazdroscisz bo nie masz gdzie tej przejsciowki wsadzic ;P

  • 4. Data: 2012-06-11 20:30:22
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 11 Jun 2012 20:24:04 +0200, atm napisał(a):

    > Zazdroscisz bo nie masz gdzie tej przejsciowki wsadzic ;P

    Nie, nie tak!

    Tak:

    "Hejters gona hejt
    Ja tam zostaję przy Apple. Bo jak chcę z czegoś skorzystać, to mam od tego
    przejściówkę, a nie jak w Samsungu - wszystko upchali w taką małą obudowę."

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 5. Data: 2012-06-11 21:29:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-06-2012 20:17, Waldek Godel pisze:
    > i wersja obrazkowa:
    > https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3
    /s720x720/166065_480521425308179_495244125_n.jpg

    ROTFL
    Aż sobie chyba kupię jajfona na przekór :D

    --
    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-06-11 21:51:14
    Od: Michał <m...@n...com>

    W dniu 2012-06-11 20:03, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > jeszcze nawet do częsci mobilnej. Czekam niecierpliwie, przezornie
    > zamknąwszy wszelkie napoje i pokarmy w kuchni, w trosce o laptopa.

    Mentalność człowieka mającego jedno urządzenie do wszystkiego. Widelec
    jest do dupy bo zupa przecieka.

    pozdrawiam
    m.

  • 7. Data: 2012-06-11 21:56:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Mentalność człowieka mającego jedno urządzenie do wszystkiego. Widelec
    > jest do dupy bo zupa przecieka.

    Nie, raczej noz powinien skladac sie z samego ostrza, rekojesc jako
    przystawka. Albo reka jesc.

  • 8. Data: 2012-06-11 22:28:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/06/2012 19:03, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > jeszcze nawet do częsci mobilnej. Czekam niecierpliwie, przezornie
    > zamknąwszy wszelkie napoje i pokarmy w kuchni, w trosce o laptopa.

    Ale wiesz, żona nigdy swojego laptopa przez ethernet nie podłączyła. Nie
    ma po co.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-06-11 22:30:04
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]
    > jeszcze nawet do częsci mobilnej. Czekam niecierpliwie, przezornie
    > zamknąwszy wszelkie napoje i pokarmy w kuchni, w trosce o laptopa.

    Jesteś z tych osób, które niedawno jęczały bo RS232 znikało z laptopów?

    Żona swojego przez ethernet jeszcze nigdy do niczego nie podłączała. Ja
    ostatnio też nie pamiętam kiedy, bo nawet nowy router miał jakieś
    domyślne wifi włączone i nie chciało mi się kabla w szafie szukać.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2012-06-12 00:38:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Jun 2012 21:30:04 +0100, kamil napisał(a):
    > Jesteś z tych osób, które niedawno jęczały bo RS232 znikało z laptopów?

    Ja tam nadal jecze.

    Ale przeciez nie o tym mowa. Tylko o tym ze Apple z jednej strony sie
    pochwali ze zlikwidowalo kolejne przestarzale urzadzenie, a z drugiej -
    samo je sprzedaje, ale tym razem jako "amazing" :-)

    > Żona swojego przez ethernet jeszcze nigdy do niczego nie podłączała. Ja
    > ostatnio też nie pamiętam kiedy, bo nawet nowy router miał jakieś
    > domyślne wifi włączone i nie chciało mi się kabla w szafie szukać.

    A co racja to racja - wygoda z tym wifi, i wcale sie nie chce kabelkiem
    podlaczac. No, zalezy ..

    J.