  • 11. Data: 2012-06-12 08:44:42
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-11, o godz. 21:30:04
    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Jesteś z tych osób, które niedawno jęczały bo RS232 znikało z
    > laptopów?

    Problem w tym że RS akurat jest nadal bardzo potrzebny inżynierom i
    technikom którzy używają laptopa nie tylko do Worda, Excella i filmów a
    do obsługi najróżniejszych urządzeń. Handlowiec czy marketingowiec nie
    ma o tym zielonego pojęcia. Sterowanie czy programowanie różnych
    urządzeń tego wymaga. I nie mówię tu o informatyce bo np. w budynku w
    którym pracuję potrzeba tego do programowania central telefonicznych,
    rozdzielni elektrycznej czy wind. Automatyka jest w tej chwili obecna w
    wielu miejscach a RS jako interfejs do niej jest potrzebny.

    Samo WiFi w laptopie jest fajne. Ale do czasu. Bo z jednej strony eter
    jest coraz bardziej zaśmiecony i często jest problem ze stabilnym
    łączem. Z drugiej strony na WiFi nie uzyskasz takiej prędkości jak na
    kablu gigabitowym.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2012-06-12 09:08:19
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Jun 2012 21:56:08 +0200, Ghost napisał(a):

    > Nie, raczej noz powinien skladac sie z samego ostrza, rekojesc jako
    > przystawka. Albo reka jesc.

    Zle - kupuesz rekojesc do wszystkiego, ale zeby np. zjesc kotlet, musisz
    wyposazyc ja w technologie Fork(tm) i Blade(tm). W celu uzyskania
    optymalnej wydajnosci producent zaleca dokupienie drugiej rekojesci. W
    pakiecie szkolenie "Jak jesc dwoma rekami" za jedyne 99,99.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2012-06-12 09:43:34
    Od: tl <t...@p...gazeta.pl>

    W dniu 2012-06-11 22:30, kamil pisze:

    > Jesteś z tych osób, które niedawno jęczały bo RS232 znikało z laptopów?
    >

    > Żona swojego przez ethernet jeszcze nigdy do niczego nie podłączała. Ja
    > ostatnio też nie pamiętam kiedy, bo nawet nowy router miał jakieś
    > domyślne wifi włączone i nie chciało mi się kabla w szafie szukać.

    Ja też raczej tego nie robię chyba że ... a to wifi przestanie w
    automagiczny sposób działać i trzeba pogrzebać we frycku, a to trzeba
    skonfigurować sąsiadce routerek tak aby jeszcze czasu na kawę starczyło,
    a żona nie zaczęła zadawać głupich pytań po ...
    Swojego czasu, w Holandii, dyrektor Ericsona bawił się w swoim domu
    poprzez wifi ale jak pracował to wyciągał kilkunastometrową smycz i
    ciągnął ją przez cały hall i schody do gabinetu ...

  • 14. Data: 2012-06-12 09:48:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    J.F. napisa?(a):

    > Ale przeciez nie o tym mowa. Tylko o tym ze Apple z jednej strony sie
    > pochwali ze zlikwidowalo kolejne przestarzale urzadzenie, a z drugiej -
    > samo je sprzedaje, ale tym razem jako "amazing" :-)

    Hmm, oidp to przez to samo zlacze mozesz podlaczyc nie tylko lan ale np
    monitor, i to razem z dzwiekiem. W porownaniu wiec do zwyklego gniazda
    LAN jest to "amazing" ;)

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 15. Data: 2012-06-12 09:48:24
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > jest coraz bardziej zaśmiecony i często jest problem ze stabilnym
    > łączem. Z drugiej strony na WiFi nie uzyskasz takiej prędkości jak na

    Tyko kto ma neta gigabita bo 99.9999% ludzi używa WiFi tylko do podłączenia
    kompa z internetem.

  • 16. Data: 2012-06-12 10:01:38
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-06-12 09:48, Chris wrote:

    > Tyko kto ma neta gigabita bo 99.9999% ludzi używa WiFi tylko do
    > podłączenia kompa z internetem.

    W domu tak, ale sprobuj w korpo zsynchronizowac zawartosc dyskow
    x-ilosci komputerow uzytkownikow po wifi, nawet 802.1n 8x8x8x8x8
    quadruplemimo w zblizonym oknie czasowym. Nie mowiac o tym ze
    czestokroc polityka bezpieczenstwa pozwala tylko na wired lan.

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2012-06-12 10:28:12
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    elmer radi radisson nabazgrał(a):

> [...]
    > quadruplemimo w zblizonym oknie czasowym. Nie mowiac o tym ze
    > czestokroc polityka bezpieczenstwa pozwala tylko na wired lan.

    Dla tego nie napisałem 100% :) u mnie w firmie była by porażka jak komputery
    miały by działać po WiFi :)

  • 18. Data: 2012-06-12 10:28:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-06-12 09:48, Chris pisze:
    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Tyko kto ma neta gigabita bo 99.9999% ludzi używa WiFi tylko do
    > podłączenia kompa z internetem.

    Ja w domu się zawsze podłączam do kabla. Stabilniej, nie rwie przy
    ściąganiu dużych plików itp.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2012-06-12 10:29:31
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Liwiusz nabazgrał(a):

    > Ja w domu się zawsze podłączam do kabla. Stabilniej, nie rwie przy
    > ściąganiu dużych plików itp.

    Zmień dostawcę neta, ja nawet filmy MKV 1080p oglądam na TV po WiFi i nic
    nie rwie.

  • 20. Data: 2012-06-12 11:32:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20120612084442.2fee4993@babcia-workstation...

> [...]
    > jest coraz bardziej zaśmiecony i często jest problem ze stabilnym
    > łączem. Z drugiej strony na WiFi nie uzyskasz takiej prędkości jak na

    Dodajmy jeszcze jedno magiczne slowo - SECURITY, nie trzeba wiedziec jakiego
    szyfrowania uzyc by bylo nie do podsluchania, kabel robi swoje.