  • 1. Data: 2014-03-26 11:24:49
    Temat: Przesterowany głos PAP2T-NA
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    W domu mam PAP2T-NA podłączoną do konta na Freeconecie.
    Dzwonię do siebie do domu z telefonu stacjonarnego TPSA (Orange) ISDN i
    słyszę głos żony przesterowany. Ona słyszy mnie mniej-więcej normalnie.
    Kodek na PAP2T to G726-32. Podejrzewam, że przyczyną mogą być jakieś
    fabryczne ustawienia bramki z końcówką -NA (a nie -EU).
    Gdzie szukać?

    Dodam, że do tej bramki mam podłączone dwa aparaty na dwóch liniach,
    jeden bezprzewodowy, drugi przewodowy, mają osobne numery miejskie, oba
    z Freeco, ale z puli innych operatorów i efekt przesteru jest podobny na
    obu liniach.

  • 2. Data: 2014-03-26 21:12:22
    Temat: Re: Przesterowany głos PAP2T-NA
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Poldek w domu ma PAP2T-NA podłączoną do konta na Freeconecie:

> [...]
    > Kodek na PAP2T to G726-32. Podejrzewam, że przyczyną mogą być jakieś
    > fabryczne ustawienia bramki z końcówką -NA (a nie -EU).

    W zakładce "Voice/Regional" w ostatnim rozdziale "Miscellaneous" powinna
    być możliwość konfiguracji "FXS Port Input Gain" i "FXS Port Output Gain".
    W SPA3102 tak jest, więc w PAP2T może też. Oba parametry domyślnie ustawione
    na -3, można spróbować zjechac niżej z tymi decybelami. Jeśli to nie pomoże,
    to trzeba przekonfigurować żonę.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2014-03-28 01:18:15
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:
> [...]
    > na -3, można spróbować zjechac niżej z tymi decybelami. Jeśli to nie pomoże,

    Spasiba, u mnie było tam 0.