  • 1. Data: 2013-07-02 23:28:56
    Temat: Przetwornica izolowana DC-DC 12V -> 30..36V
    Od: m...@y...com

    Witam,

    Potrzebuję zbudować coś w oparciu o jakiś znany i lubiany układ, niestety nie mogę
    znaleźć żadnego znanego ani lubianego układu :(
    12V na wejściu, 30..36V na wyjściu; regulowane czymkolwiek. Mam do dyspozycji wyjście
    z DAC, PWM i programowalny potencjometr (wolałbym uniknąć, no ale da się).
    Prąd wyjściowy 400mA max @35V (średni <100mA).
    Moc <= ~6W.
    Ważne jest to, że powinno mieć to stałe napięcie, a nie prąd -- przetwornica ma
    zasilać przetwornik piezo, który wymaga stałego napięcia.

    Interesuje mnie coś w miarę kompaktowego i SMD. Gotowych modułów odpowiadających
    wymogom nie znalazłem :(

    Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mógł coś polecić.

    Pozdrawiam!
    Marcin

  • 2. Data: 2013-07-04 02:16:12
    Temat: Re: Przetwornica izolowana DC-DC 12V -> 30..36V
    Od: "ak" <a...@n...pl>

    m...@y...com wrote:
> [...]
    > odpowiadających wymogom nie znalazłem :(
    >
    > Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mógł coś polecić.

    Jest cośw tym stylu na elektrodzie, ale dobrze by bylo z autorem
    skonsultowac.
    http://obrazki.elektroda.pl/2812082300_1359669395.jp