  • 1. Data: 2013-04-04 13:32:27
    Temat: 125 w trasę?
    Od: Kassper <kacperowo@_NOSPAM_autograf.pl>

    Witam, jestem początkującym miłośnikiem motocykli. Za niedługo kupuje coś
    o pojemności 125, z myślą o zastosowaniu go do bardzo długich tras. Myślę
    że najlepszym wyborem byłoby wiaderko lecz wogóle mnie to nie kręci.
    Zastanawiałem się nad Hondą Shadow. Co o tym myślicie? Czy da rade
    przejechać całą Polskę zachowując przy tym komfort jazdy i to jeszcze z
    pasażerem wraz ze sporym bagażem?

  • 2. Data: 2013-04-04 13:37:02
    Temat: Re: 125 w trasę?
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Kassper" <kacperowo@_NOSPAM_autograf.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > Zastanawiałem się nad Hondą Shadow. Co o tym myślicie? Czy da rade
    > przejechać całą Polskę zachowując przy tym komfort jazdy i to jeszcze z

    na luzie (jak się rozpędzisz z Giewontu)

  • 3. Data: 2013-04-04 13:44:38
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-04 13:32, Kassper pisze:
> [...]
    > rade przejechać całą Polskę zachowując przy tym komfort jazdy i to
    > jeszcze z pasażerem wraz ze sporym bagażem?

    Nie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2013-04-04 14:06:59
    Temat: Re: 125 w tras??
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-04-04 13:32, Kassper pisze:
    > Witam

    czesc

    > Myślę że najlepszym wyborem byłoby wiaderko lecz wogóle mnie to nie
    > kręci.

    To go nie kupuj :)

    > Zastanawiałem się nad Hondą Shadow. Co o tym myślicie?

    IMHO kazdemu wolno sie zastanawiac i w zasadzie nic nie mysle o tym ze
    Ty sie zastanawiasz na szadolka, nie moj biznes ;)

    > Czy da rade przejechać całą Polskę

    No problem!

    > zachowując przy tym komfort jazdy

    No problem!

    > i to jeszcze z pasażerem wraz ze sporym bagażem?

    No problem!

    Oczywiscie pod warunkiem ze cala Polske bedziesz pokonywal krotkimi
    odcinkami, bez pospiechu i ten bagaz jest spory jak na piechura.

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2013-04-04 14:13:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-04-04 13:32, Użytkownik Kassper napisał:
> [...]
    > rade przejechać całą Polskę zachowując przy tym komfort jazdy i to
    > jeszcze z pasażerem wraz ze sporym bagażem?

    Przejechać się da, komfortu nie będzie, i może się okazać że
    albo bagaż albo pasażer. Jakbyś chciał dalej jechać to Romet,
    chłopak na tym większość europy zjechał, informacje
    znajdziesz w sieci.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-04-04 19:24:55
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

> [...]
    > Zastanawiałem się nad Hondą Shadow. Co o tym myślicie? Czy da rade
    > przejechać całą Polskę zachowując przy tym komfort jazdy i to jeszcze z

    Jak sie chce to i mozna.
    http://william350.w.interia.pl/
    http://william350.w.interia.pl/motocykl.html

    pzdr
    Tmek

  • 7. Data: 2013-04-05 08:03:11
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Tmek pisze:

    > Jak sie chce to i mozna.
    > http://william350.w.interia.pl/
    > http://william350.w.interia.pl/motocykl.html

    Tylko gdzie tu miejsce na pasażera? No i komfort jazdy przy prędkości
    75-80 km/h raczej słaby. Spodziewam się ciągłego obtrąbienia przez TIRy.

    Druga sprawa: pasażer + spory bagaż. Jak to zrobić na shadowce? Można
    zamontować bagażnik, stelaż pod sakwy. Na bagażnik dać wałek + namiot,
    do sakw materace+śpiwory. No i pozostaje niewiele miejsca na resztę.
    Można też dać torbę na zbiornik paliwa.

    Zamiast zwykłych sakw korzystniej byłoby użyć kufrów Hepco&Becker ale
    takich do shadowki nie produkują.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2013-04-05 08:28:51
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-04-05 08:03, Piotr Rezmer pisze:

    > Tylko gdzie tu miejsce na pasażera? No i komfort jazdy przy prędkości
    > 75-80 km/h raczej słaby. Spodziewam się ciągłego obtrąbienia przez TIRy.

    A kto 125 jedzie trasami ktorymi jezdza tiry w duzych ilosciach ?
    Na bocznych drogach spokojnie da sie jechac i jest to calkiem przyjemne,
    pod warunkiem ze czerpie sie frajde z jazdy, a nie z dojazdu ;>

    pozdr
    newrom

  • 9. Data: 2013-04-05 08:59:38
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Roman Niewiarowski pisze:

    > A kto 125 jedzie trasami ktorymi jezdza tiry w duzych ilosciach ?
    > Na bocznych drogach spokojnie da sie jechac i jest to calkiem przyjemne,
    > pod warunkiem ze czerpie sie frajde z jazdy, a nie z dojazdu ;>

    Jeśli na boczne drogi to szukałbym czegoś co lepiej sobie radzi z
    dziurawym asfaltem niż shadowka. Tutaj nie ma co specjalnie liczyć na
    sensowny skok zawieszenia. Chyba że jednak nie musi być komfortowo :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2013-04-05 13:28:01
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-04-05 08:59, Piotr Rezmer pisze:

    > Jeśli na boczne drogi to szukałbym czegoś co lepiej sobie radzi z
    > dziurawym asfaltem niż shadowka.

    wiele z bocznych drog jest w dobrym stanie, czesto lepszym niz krajowki.
    No i predkosci takie ze wyrobi z omijaniem gdyby jednak byla dziura :)

    > Chyba że jednak nie musi być komfortowo :)

    No niestety jak w tym 'szybko, tanio, dobrze' - niektore parametry
    wykluczaja pozostale ;)

    pozdr
    newrom