  • 1. Data: 2022-11-07 00:37:27
    Temat: "Przypomnij mi jutro o 14 zabić Putlera"
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Działa wam w Asystencie takie pełne zdanie i ustawia przypomnienie?
    Korzystałem z tego, a teraz taka składnia wyświetla mi wyniki wyszukiwania w
    Google.

    Muszę jak upośledzony do upośledzonego gadać po kolei:
    "Przypomnij mi" - "OK, co przypomnieć?" - "zabić Putlera" - "Ok, kiedy
    przypomnieć?" - "Jutro o 14"

  • 2. Data: 2022-11-07 14:46:43
    Temat: Re: "Przypomnij mi jutro o 14 zabić Putlera"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Nov 2022 00:37:27 +0100, r...@k...pl wrote:
    > Działa wam w Asystencie takie pełne zdanie i ustawia przypomnienie?
    > Korzystałem z tego, a teraz taka składnia wyświetla mi wyniki wyszukiwania w
    > Google.

    Nie dziala, nawet przy niewinnym przypomnieniu.
    Faktycznie wyszukuje, jak ustawic przypomnienia.

    Cos zmienili, widac teraz jest lepiej :-)

    > Muszę jak upośledzony do upośledzonego gadać po kolei:
    > "Przypomnij mi" - "OK, co przypomnieć?" - "zabić Putlera" - "Ok, kiedy
    > przypomnieć?" - "Jutro o 14"

    Z ciekawosci sprawdzilbym jak to dziala po angielsku.

    J.