  • 1. Data: 2022-11-05 12:52:45
    Temat: Virgin mobile - nie działa kod *222#
    Od: jn <j...@m...invalid>

    > *222#
    > Wystapil blad. Sprobuj jeszcze raz pozniej

    Od kilku dni tak jest. Sprawdzone na modemie i telefonie.
    Na drugiej karcie SIM kod działa normalnie.
    Zaatakuję ich bok w poniedziałek. :)

  • 2. Data: 2022-11-05 16:35:24
    Temat: Re: ruchoma prawiczka - nie działa kod *222#
    Od: Personalidade??Onisciente <p...@l...net.invalid>

    jn wrote:
> [...]

    Tu: https://bit.ly/ruchoma_prawiczka

    przewiń w dół do: "Pozostałe kody" i

    sprawdź czy w ogóle cokolwiek działa

    --
    Personalidade Onisciente

    ? Kto sieje wiatr, zbiera burzę! <-> Sow the wind, reap the whirlwind! ?

    ??

  • 3. Data: 2022-11-10 00:25:31
    Temat: Re: Virgin mobile - nie działa kod *222#
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 5.11.2022 o 12:52, jn pisze:

    > Od kilku dni tak jest. Sprawdzone na modemie i telefonie.
    > Na drugiej karcie SIM kod działa normalnie.
    > Zaatakuję ich bok w poniedziałek. :)

    Kod *222# już działa ale pokazuje dziwne rzeczy.

    > *222#
    > Teraz korzystasz z pakietu Mini3. Masz 59 SMS, 60 min do wszystkich i 0 minut do
    sieci

    Nie kupowałem pakietu minut i SMS więc skąd ich się tyle wzięło?

  • 4. Data: 2022-11-11 16:05:55
    Od: &#928&#937&#916 <p...@b...news.mobile>

    10.11.22 00:25, wrote jn:
    >działa ale pokazuje dziwne rzeczy.